dyner...

heioghopp!

Flørter med forumet
Hei! Bare lurte på en liten ting, til de som har satt seg inn i det: Bør man ha flere dyner til sprinkelsengen? Evnt. hvor mange? Og hvorfor bør man velge fiberdyne/ dundyne? Vanskelig[8|] Hmmm

Glad for svar!

Jeg har fiber dyne til vogna, og dundyne til seng. KJøpt på barnas dager på princess en dundyne som er sikret når det gjelder allergi og behandlet mot mid. Så kan det vaskes i 60  grader. Var 30% på den. Så kjempe fornøyd.

har dundyne i senga (800x100) og fiber i vogna (65x80)! kjøpte turiform dundyne som skulle være kjempebra mot allergier og alt sånt, så de anbefalte veldig den. den er varmeregulerende, det er ikke fiber på samme måte!

bør man ha egen dyne til senga med en gang??eller kan man bruke vogndyna i begynnelsen!

kan sikkert bruke vogndyna:) jeg tenker bare at det er litt praktisk å ha to, pluss at det er vel litt sjanse for at den man bruker i vogne blir litt kjappere skitten!:)

jeg har kjøpt en fiber dyne til både vogn og seng,tenker at dundyner blir litt varmt på sommeren..

dun skal være varmeregulerende, litt på samme måte som tynn ull:) så det skulle ikke bli for varmt eller klamt. men tror fiber funker helt helt fint jeg:)

ORIGINAL: lykkeligemeg

dun skal være varmeregulerende, litt på samme måte som tynn ull:) så det skulle ikke bli for varmt eller klamt. men tror fiber funker helt helt fint jeg:)

ja jeg vet men syns liksom det høres litt varmt ut for det hehe..

ORIGINAL: lykkeligemeg

har dundyne i senga (800x100) og fiber i vogna (65x80)! kjøpte turiform dundyne som skulle være kjempebra mot allergier og alt sånt, så de anbefalte veldig den. den er varmeregulerende, det er ikke fiber på samme måte!

Signerer den!

( men me fant ut at da va lurt å ha to dyne te sengo... for pluttselig blir ein sjuke.. og oppkast og sånt e kje så så veldig kjekkt å sova videre i .. og tisse vått osv......)

Back
Topp