Dyneklyper

Urflisa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
Her har det blitt poppis å sparke av dyna. Den ligger på i max 2 sek :p finnes det ikke sånne dyneklyper? Hvor finnes det? Hvordan funker de? :)

Vet babyshop har hatt det tidligere i alle fall, går jo an å sjekke?

Ellers kan hun jo ligge i pose? :) Lillegutt gjør det fremdeles, han elsker den :)

Frøkna har dyne, hun sparker den ikke av seg, men drar den oppover når hun våkner for å spise på den så jeg har dytta den ned og under madrassen nederst, da holder den seg i passe høyde.. Men det hjelper jo ikke hvis hun sparker den nedover da.

Vet babyshop har hatt det tidligere i alle fall, går jo an å sjekke?

Ellers kan hun jo ligge i pose? :) Lillegutt gjør det fremdeles, han elsker den :)

Frøkna har dyne, hun sparker den ikke av seg, men drar den oppover når hun våkner for å spise på den så jeg har dytta den ned og under madrassen nederst, da holder den seg i passe høyde.. Men det hjelper jo ikke hvis hun sparker den nedover da.
Sånn sovepose de har på ikea feks? :)
Nei, ho sparker nedover, så det hjelper lite.. Og selvom ho sover og jeg legger den på sparker ho den av ;)

Nei, ho sparker nedover, så det hjelper lite.. Og selvom ho sover og jeg legger den på sparker ho den av ;)

mhm, vi har babydan fra babyshop, men det går vel ut på det samme :)

vi har samme problemet :wideyed: han har fått seg sånn pose men den er ikke tjukk som dyna, har den over, han sparker den fortsatt alle veier men han er hvertfall ikke kaldt og helt uten noe over seg :)

vi har samme problemet :wideyed: han har fått seg sånn pose men den er ikke tjukk som dyna, har den over, han sparker den fortsatt alle veier men han er hvertfall ikke kaldt og helt uten noe over seg :)
Her er ho heller ikke kald :) har ikke hatt sokker på om natta, men har satt på ho nå. Er kjempevarm og god :) får vurdere en sånn pose!

jeg er hvertfall veldig frornøyd med min :) bruker ikke sokker vi heller :p
Bra! Jeg hater sokker selv om natta, tror det er derfor jeg ikke har satt på ho. Haha! Ho hadde i begynnelsen da ;)

Aldri hørt om klyper før! Men samme problem her:P bruker rett og slett voksendyne og tar den under madrassen på begge sider slik at den sitter litt fast:P hun spreller den av seg fordet, men ikke like lett. Har en sånn sovepose etter storebror, men ikke testa den enda.

Her har hun jo klart å dparke seg ut av sovepose også så eg fant ut st det faktisk var bedre med dyne

Oi hvordan går det an :P
Var komt halvveis ut og beina var oppå øvre delen av åpningen, tror hun har bare sparket opp i siden som snur opp til hun begynte å bevege seg ut av den :P

Back
Topp