Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn sovepose de har på ikea feks?Vet babyshop har hatt det tidligere i alle fall, går jo an å sjekke?
Ellers kan hun jo ligge i pose?Lillegutt gjør det fremdeles, han elsker den
![]()
Frøkna har dyne, hun sparker den ikke av seg, men drar den oppover når hun våkner for å spise på den så jeg har dytta den ned og under madrassen nederst, da holder den seg i passe høyde.. Men det hjelper jo ikke hvis hun sparker den nedover da.
Sånn sovepose de har på ikea feks?
Nei, ho sparker nedover, så det hjelper lite.. Og selvom ho sover og jeg legger den på sparker ho den av![]()
vi har samme problemetSånn sovepose de har på ikea feks?
Nei, ho sparker nedover, så det hjelper lite.. Og selvom ho sover og jeg legger den på sparker ho den av![]()
han har fått seg sånn pose men den er ikke tjukk som dyna, har den over, han sparker den fortsatt alle veier men han er hvertfall ikke kaldt og helt uten noe over seg Ja, sikkertmhm, vi har babydan fra babyshop, men det går vel ut på det samme![]()
Her er ho heller ikke kaldvi har samme problemethan har fått seg sånn pose men den er ikke tjukk som dyna, har den over, han sparker den fortsatt alle veier men han er hvertfall ikke kaldt og helt uten noe over seg
![]()
Hvilken kjøpte dere?Var å kjøpte poser på ikea i forrigår.. Lå med den i natt, sov som en stein! God og varm og..
Hvilken kjøpte dere?finnes vel flere forskjellige modeller..?
jeg er hvertfall veldig frornøyd med minHer er ho heller ikke kaldhar ikke hatt sokker på om natta, men har satt på ho nå. Er kjempevarm og god
får vurdere en sånn pose!
Bra! Jeg hater sokker selv om natta, tror det er derfor jeg ikke har satt på ho. Haha! Ho hadde i begynnelsen dajeg er hvertfall veldig frornøyd med minbruker ikke sokker vi heller
![]()
Oj! Godt jobba..Her har hun jo klart å dparke seg ut av sovepose også så eg fant ut st det faktisk var bedre med dyne
Oi hvordan går det anHer har hun jo klart å dparke seg ut av sovepose også så eg fant ut st det faktisk var bedre med dyne
Tenkte eg og! Ikke lett å holde styr på ho herOj! Godt jobba..![]()
Var komt halvveis ut og beina var oppå øvre delen av åpningen, tror hun har bare sparket opp i siden som snur opp til hun begynte å bevege seg ut av denOi hvordan går det an![]()
Var komt halvveis ut og beina var oppå øvre delen av åpningen, tror hun har bare sparket opp i siden som snur opp til hun begynte å bevege seg ut av den![]()
Jøss! Skal tro hvordan hun fikk til det?Her har hun jo klart å dparke seg ut av sovepose også så eg fant ut st det faktisk var bedre med dyne