Dyne

Mine er kjøpt på Jysk. Men Princess, Kid og lignende butikker har også.

Kjøper sommerdyne, strikker babyull teppe. Og har i tillegg vognteppe hvis det skulle bli en kald sommer. Når høsten kommer blir det nok saueskinn og over på vognpose når det blir kaldt ute. Så blir det vinterdyne til vinteren. Må se barnet Ann litt også. Har et barn som er varm og bruker sommerdyne om vinteren og den andre foretrekker vinterdyne nesten hele året.

Hei
Hvor kjøper dere dyner til baby?:)
Sommerdyne, helårs dyne til juni baby?:)

Jeg kjøpte på Kid pga tilbud og jeg kjøpte sval nå til sommeren. Men den er til vogna. Så jeg venter til de får inn til sprinkelseng.

Mine er kjøpt både der jeg har kjøpt vogn, Princess, og Kid. Samme med madrasser :) Og sengetøy ol.

Princess. Sommerdundyne til vogn og vugge. Til sprinkelsengen kjøpte vi helårsdundyne (Andungen) :-)

Har hatt både fra Princess og Kid. Kjøpte helårs til å ha i vogna, går over til teppe om den blir for varm. Skal kjøpe 80x100 til senga inne, tror det blir helårs der også!

Foretrekker sovepose til baby :) hadde veldig god dyne kjøpt for 4-500 sist, men brukte den aldri. Brukte bare billige soveposer fra IKEA. De er geniale! Kommer til å kjøpe soveposer fra Ikea igjen denne gangen. Og ergobaby swaddler. Uten sov jenta vår maks ti min av gangen før hun vekket seg selv med moro-refleksen. Med swaddler sov hun (og vi) mye bedre. En livredder! :) Så hadde swaddler under soveposen en periode (vinterbaby).

Til vogna har vi Risarosa vognpose ❤️ Så vi trenger ikke dyne der heller. Jeg holder på å strikke et lett babyteppe som vi kan bruke om sommeren :)

Jeg har helårsdyne til vogn og større til sprinkelseng, av merket dozy, kjøpt på babyshop[emoji1]

Back
Topp