Dyne?

Ei dyne til senga, pose og teppe til vogna og bilstolpose til bilstolen. Og litt tepper rundtomkring. Har en del strikkatepper som jeg skal bruke

Bruker bare dyne i senga.har en troller iglo pose så den er mer enn varm nok:)

Jeg bruker en dyne i senga å en i vogna.. vil ikke ha med "dritten" utenfra å inn i den rene senga :/

Det er grunnen til at jeg vil ha egen i senga også. Synes det skal være "reint" der. Tror ikke at det blir så skittent av å ligge i vogna og sånn, men tanken.

Det er grunnen til at jeg vil ha egen i senga også. Synes det skal være "reint" der. Tror ikke at det blir så skittent av å ligge i vogna og sånn, men tanken.
Det er helt annet "støv" ute enn inne, eksos osv.. så det vil jeg ikke ha enn på soverommet. Man tar jo ikke med sin egen dyne ut i byen å drar hjem å legger den på senga etterpå :p

Vi går for babydyne i senga, og vogndyne i bagen. I vugga blir det nok bare saueskinn og helseteppe.
Når vi går over til sportsdel tar vi ibruk vognpose da, syns det blir så klumpete i bagen.

Hvor store dyner bruker dere til de forskjellige tingene til å begynne med?
Ser de anbefaler ikke å kjøpe for stor dyne, for da er det enklere at de får dyna over hodet, som øker sjansen for krybbedød. Men hva er for stort liksom?

Har to dyner, en til vogn/vugge, og en til senga :D

Hvor store dyner bruker dere til de forskjellige tingene til å begynne med?
Ser de anbefaler ikke å kjøpe for stor dyne, for da er det enklere at de får dyna over hodet, som øker sjansen for krybbedød. Men hva er for stort liksom?

Bruker vel 80x100 i senga. og en litt mindre i vogna

Vi har flere dyner. Tre tror jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en dyne til bruk i seng,men ikke den minste størrelsen. Også har vi bestilt easy grow grandma som vi skal bruke som vognpose (den kan man ta ut dyna av når det blir varmere i været) pluss egen pose i bilstolen :)

Back
Topp