Dyne?

ToBlirTre:)

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Tenker dere å bruke samme dyna til vogna som dere gjør i seng/kurv/vugge, eller har dere to stk? Altså en til bruk i vogna og en til senga. ☺

Vi har for mange dyner, men med min rygg og trapp må det bli sånn. Vet jo ikke hvor fort ryggen går seg til etter fødsel så vi har:
En dyne i senga
En dyne i vugge på stua
En dyne til vogn/bilstol (bruker nok samme der)

Har vært heldige og arvet og fått dyner, så det har ikke kostet oss noe, og da er det deilig å kunne gjøre det så enkelt :)

Vi har for mange dyner, men med min rygg og trapp må det bli sånn. Vet jo ikke hvor fort ryggen går seg til etter fødsel så vi har:
En dyne i senga
En dyne i vugge på stua
En dyne til vogn/bilstol (bruker nok samme der)

Har vært heldige og arvet og fått dyner, så det har ikke kostet oss noe, og da er det deilig å kunne gjøre det så enkelt :)
Veldig greit med ting som kan gjøres enkelt ☺ Lurer litt på om vi bør skaffe oss en til så vi har i vogna..

Har ei dyne i senga. 80x100. Bruker teppe i vugga og pose i vogna. Så har vi tykt ullpledd til å legge over bilstolen i bilen :)

Last edited:
Vi har også en i senga og en i vugga, den som skal brukes i vugga skal brukes i vogna når det blir for varmt med voksiposen :)

Jeg har blitt anbefalt av flere venninner å ha flere dyner enn jeg tror jeg trenger ;) Så her blir det nok en i senga, en i vugga, en i lekegrinda/stua og en i reserve...

Vi har en vogndyne og en sengedyne (og to andre dyner jrg ikke helt vet hva vi skal med O.o )
Vi bor i 2. Etg. Og vognå står nede. Mye mer praktisk dess mindre vi må bære på opp og ned :)

Her er det en dyne i søskenvogna, en dyne i sprinkelsengen, en dyne i kurven og egne tepper hvert sted også, ligger vel to klare i lekegrinda i 1.etg også.

I bilstolen har vi pose.

En i vugga og en i senga. Tror vi skal ha teppe i bilstolen og pose i vogna. :)

Vi har jo en easygrow grandma pose til bruk i vogna, og den er det jo en dyne inni.. Trenger vi en egen dyne i tillegg? ☺ Dyna i posen kan tas ut om det blir for varmt..

Vi har jo en easygrow grandma pose til bruk i vogna, og den er det jo en dyne inni.. Trenger vi en egen dyne i tillegg? ☺ Dyna i posen kan tas ut om det blir for varmt..
Nei, det burde nok gå fint så lenge du kan gjøre den tynnere når det begynner å bli varmere. :)

Her har vi ei stk vogndyne, og den kommer vi til å bruke både i vogna så lenge han ligger i bagen, i vugga på stua på dagtid og i senga så lenge han ligger i babynest oppi der. Dyna er attpåtil arvet (nær familie). Neste vinter blir det Voksi city i sportsvogn og juniordyne i senga.

Da jeg kjøpte vognpose til storebror ble jeg fortalt at det var dunkrise i verden faktisk(!?!).

Skal ha en egen dyne i senga, så blir skal vi ha ei som brukes andre steder som vogn, vugge osv. I bilstolen blir det bilstolpose eller tykt ullpledd til å begynne med

Har en dyne i senga og en o vugga nede i stua, i vogna har vi vognpose og pledd :)

Vi har bare en dyne i den minste str for øyeblikket, det holdt til storesøster så får heller bare kjøpe ekstra om ikke det holder til lillebror:) både tepper og bilstolpose er med overalt også, også skal vi jo ha vognpose:)

Her har vi en dyne i senga, en i vogna og bilpose til bilsete. Blir teppe i vuggen.

To dyner :) i vugga blir det teppe :) da har han jo klær på, så tenker dyne blir litt for varmt da..?

Har 2 dyner ... Av de små...:) Men var mest tilfelle jeg måtte vaske den ene:p

Back
Topp