Dyne?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hvilken dyne bruker de små nå? Er det noen som har tatt i bruk juniordyne?
 
Bruker 80x100 :) har lurt på å bytte til jr dyne men har ikkje gjort det enda :p storesøster fikk juniordyne når ho var 1,5 år ;)
 
Har planer om å bytte til junior nå. Har dynen må bare få meg dynetrekk :)
 
Om jeg bare kunne brukt dyne.. Hun krabber bare inn i dynetrekket som en liten ball. Her går det i sovepose enda :)
 
Bruker 80x100. Har vurdert å bytte til større etter at vi fikk Hakkebakkeskogen-trekk i størrelse jul, men føler det blir litt voldsomt i den lille senga...
 
Bruker 80x100 :) har lurt på å bytte til jr dyne men har ikkje gjort det enda :p storesøster fikk juniordyne når ho var 1,5 år ;)
Det gjorde min også, og de er jo 2,5 nå og hun fikk 140x200 dyne nå, så nå er juniordyna arvet av ettåringen:D
 
Min har fortsatt 80*100, men storebror har nå fått stor dyne.
 
Bruker 80x100, føler junior dynen blir altfor stor for sprinkelsengen her :p
 
Storesøster på 2,5 år bruker juniordyne i sprinkelsengen og det fungerer tipptopp :) eneste grunnen til at mini ikkje får e vel egentlig for at eg tenkte at han sku arve storesøster si :p må bare ta mot til meg å få ho over i juniorseng... Men e så greit når ho ikkje kommer seg ut av sprinkelsengen... Hehe :p
 
Bruker sprinkelseng dyna enda. Men hun sparker den bare av eller ligger oppå den :p
 
Tok i bruk juniordyne for en måneds tid siden. Hun sparket bare av seg babydynen og selv om juniordynen er litt stor for sprinkelsengen så har hun mesteparten av tiden dynen på seg nå :)
 
Vi bruker "svensk" str. Ikea dynen er 110*125. Har gjort det siden aug eller sept. For den andre dyna dingla ungen utfor hele tiden.
 
Back
Topp