Dyne

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Hvilken str på dyne bruker barnet ditt nå og hva er egentlig neste størrelse?
Vi bruker 100x80 cm.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Bruker juniordyne og har gjort det lenge nå. Husker ikke målene. Byttet fordi han sparker den så lett av seg, så vi måtte feste kantene på dyna under madrassen:p nå sparker han av den og da.. hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Aha, det er vel 140x100 om jeg ikke tar feil.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Vi bruker også sprinkelseng str. 100x80
Når tenker du å bytte? Lurer på om vi skal ønske oss dyne og sengetøy til bursdagen hennes eller om vi skal ønske oss det til jul?


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Når tenker du å bytte? Lurer på om vi skal ønske oss dyne og sengetøy til bursdagen hennes eller om vi skal ønske oss det til jul?


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Vi byttet til tykk dundyne etter jul(fikk i julegave) og nå har vi byttet til tynn dundybe(fikk i bursdagsgave). Kjekt å ønske seg til bursdag - man må jo fort ha noen sengesett til det også. Vi synes det var greit å ønske seg noe vi hadde måttet kjøpe uansett :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi byttet til tykk dundyne etter jul(fikk i julegave) og nå har vi byttet til tynn dundybe(fikk i bursdagsgave). Kjekt å ønske seg til bursdag - man må jo fort ha noen sengesett til det også. Vi synes det var greit å ønske seg noe vi hadde måttet kjøpe uansett :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det er jeg enig i, men når kommer jeg til å begynne å bruke 140x100 dyne? Jeg har tre forskjellige tykkelser på 80x100 dyne. Ser ikke poenget med å ønske oss juniordyne nå om vi ikke kommer til å ta den i druk nå, er så mye annet hun trenger også, så da kan hun heller ønske seg det til jul....?


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Det er jeg enig i, men når kommer jeg til å begynne å bruke 140x100 dyne? Jeg har tre forskjellige tykkelser på 80x100 dyne. Ser ikke poenget med å ønske oss juniordyne nå om vi ikke kommer til å ta den i druk nå, er så mye annet hun trenger også, så da kan hun heller ønske seg det til jul....?


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Ja, juniordyne ville jeg ha ventet med. Det tror jeg ikke de trenger før de er 2-3år. Den er beregnet på når de er så store at de ikke ligger i sprinkelseng i hvertfall. Vi har ikke kjøpt eller ønsket oss juniordyne enda..
 
Vi tenker å bytte til juniordyne når neste kommer istedenfor å kjøpe en til babydyne 80x100 :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi tenker å bytte til juniordyne når neste kommer istedenfor å kjøpe en til babydyne 80x100 :)


Sent from my iPad using BV Forum
Men bruker du 80x100 på den ferskeste i desember? Bruker du ikke størrelsen mindre først og bytter til 80x100 etter noen måneder?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Men bruker du 80x100 på den ferskeste i desember? Bruker du ikke størrelsen mindre først og bytter til 80x100 etter noen måneder?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Eg brukte den midterste på vesla nesten fra dag en for den andre sparka ho bare av :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi og. Tror den andre dyna som er mindre egentlig er vogndyne?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kanskje det er det, men frøkna her var bare 2,6 kg da vi kom hjem fra sykehuset, så den var meeeer enn stor nok i ganske så lang tid likevel :D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Kanskje det er det, men frøkna her var bare 2,6 kg da vi kom hjem fra sykehuset, så den var meeeer enn stor nok i ganske så lang tid likevel :D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Hehe vår og, men syns liksom den dyna ble så liten i sprinkelsenga:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp