Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken str på dyne bruker barnet ditt nå og hva er egentlig neste størrelse?
Vi bruker 100x80 cm.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Når tenker du å bytte? Lurer på om vi skal ønske oss dyne og sengetøy til bursdagen hennes eller om vi skal ønske oss det til jul?Vi bruker også sprinkelseng str. 100x80
Når tenker du å bytte? Lurer på om vi skal ønske oss dyne og sengetøy til bursdagen hennes eller om vi skal ønske oss det til jul?
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det er jeg enig i, men når kommer jeg til å begynne å bruke 140x100 dyne? Jeg har tre forskjellige tykkelser på 80x100 dyne. Ser ikke poenget med å ønske oss juniordyne nå om vi ikke kommer til å ta den i druk nå, er så mye annet hun trenger også, så da kan hun heller ønske seg det til jul....?Vi byttet til tykk dundyne etter jul(fikk i julegave) og nå har vi byttet til tynn dundybe(fikk i bursdagsgave). Kjekt å ønske seg til bursdag - man må jo fort ha noen sengesett til det også. Vi synes det var greit å ønske seg noe vi hadde måttet kjøpe uansett
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det er jeg enig i, men når kommer jeg til å begynne å bruke 140x100 dyne? Jeg har tre forskjellige tykkelser på 80x100 dyne. Ser ikke poenget med å ønske oss juniordyne nå om vi ikke kommer til å ta den i druk nå, er så mye annet hun trenger også, så da kan hun heller ønske seg det til jul....?
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Men bruker du 80x100 på den ferskeste i desember? Bruker du ikke størrelsen mindre først og bytter til 80x100 etter noen måneder?Vi tenker å bytte til juniordyne når neste kommer istedenfor å kjøpe en til babydyne 80x100
Sent from my iPad using BV Forum
Men bruker du 80x100 på den ferskeste i desember? Bruker du ikke størrelsen mindre først og bytter til 80x100 etter noen måneder?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Vi og. Tror den andre dyna som er mindre egentlig er vogndyne?Eg brukte den midterste på vesla nesten fra dag en for den andre sparka ho bare av
Sent from my iPad using BV Forum
Kanskje det er det, men frøkna her var bare 2,6 kg da vi kom hjem fra sykehuset, så den var meeeer enn stor nok i ganske så lang tid likevelVi og. Tror den andre dyna som er mindre egentlig er vogndyne?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe vår og, men syns liksom den dyna ble så liten i sprinkelsengaKanskje det er det, men frøkna her var bare 2,6 kg da vi kom hjem fra sykehuset, så den var meeeer enn stor nok i ganske så lang tid likevel
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡