Dyne

hafsól

Betatt av forumet
Hvilken str har dere på dyna til barna deres? Her har vi en dyne fra IKEA til sprinkelseng som har en helt merkelig fasong. Hun har stor seng og jeg tenkte vi skulle kjøpe en større dyne, men er usikker på hvilken str. Hun har den siste tiden brukt "voksen dyne" men den er for stor igjen..
 
Amelia bruker Juniordyne (100x140) i juniorseng og vi synes det er passelig størrelse :)

Voksen dynepå 2 meter tror jeg hadde blitt for lang i senga hennes siden den bare er 170 cm lang :)
 
Juniordyne i juniorseng her og =)
 


Fru H skrev:
Juniordyne i juniorseng her og =)


Samme her, men det er over et år siden han fikk dyne for første gang, og jeg har ennå ikke sett ham bruke den... 
 
Bruker også juniordyne i juniorseng. :)
 


Sukkertopp skrev:


Fru H skrev:
Juniordyne i juniorseng her og =)


Samme her, men det er over et år siden han fikk dyne for første gang, og jeg har ennå ikke sett ham bruke den... 

Hva mener du?
 


hafsól skrev:


Sukkertopp skrev:


Fru H skrev:
Juniordyne i juniorseng her og =)


Samme her, men det er over et år siden han fikk dyne for første gang, og jeg har ennå ikke sett ham bruke den... 

Hva mener du?

Han bruker den ikke når han sover. Han liker at jeg brer over ham om kvelden, men han tar den av før han skal sove. Dynen ligger krøllet sammen i et hjørne av sengen, eller blir kastet på gulvet. En sjelden gang kan han ligge oppå den og sove, men aldri under den. Prøver vi å legge den over ham når han sover, så sparker han den av med en gang. Han er bare ikke interessert i å bruke den.
 
Sukkertopp: han blir ikke kald på natten da? Han har tydeligvis ikke oppdaget hvor godt det er å pakke seg inn i en god dyne og sove :)
 
Junior-dyne her også;)
 


*trinemor* skrev:
Sukkertopp: han blir ikke kald på natten da? Han har tydeligvis ikke oppdaget hvor godt det er å pakke seg inn i en god dyne og sove :)



Ikke sant det er rart at noen ikke liker å pakke seg inn i dynen? Selv må jeg ha dynen til opp over ørene, så jeg forstår ingenting av dette. Felix har alltid vært varm av seg, og på de aller kaldeste nettene tar vi strømpebukse og genser under natten dersom han føles kald. Han bruker fremdeles slike hele babypysjamaser med fot også, så han har det nok helt fint uten dyne.
 
I ren kjedsomhet tok jeg bilde av hvordan han sov på sovesofaen der vi var i helgen. Jeg hadde da lagt ham riktig vei i sengen, og bredd over dynen på vanlig måte. Slik sovnet han, akkurat som vanlig: 
 
Back
Topp