dyne

LilleLavendel

Forumet er livet
hvor får man tak i dyne til baby i 100% dun? vet jeg er litt vrang altså, men når jeg har bestemt meg for noe jeg vil ha, så må jeg liksom få tak i det.hehe[:)]

Vet ikke hvor du kan få det, men må bare spørre om du er sikker på at du vil ha dundyne? med tanke på allergi...  Vet ikk eom noen av dere er allergisk mot noe, men her i huset er sambo allergisk mot mye! Vi kan ikke ha dun i huset, han merker det med en gang.. Da han var liten var han allergisk mot masse. Så Leah er i risikogruppen for å få det.        

hmm... norges astma- og allergiforbund anbefaler ren dundyne til barn..! hvis ikke de har gått tilbake på det? hmm...nå ble jeg usikker her!

javel... det visste ikke jeg.. men jeg hadde aldri valgt det heller pga sambo og hans alllergi.  

nei, det sto at hvis man var arvelig disponert for dunallergi så skulle man la vær. hmmmmmmmmmmmmmmmmmm........ jeg tror jeg må høre med en sånn dynedame ellerno jeg. som vet hva de pleier å anbefale. hvis ingen vet helt sikkert her! vanskelig greie a!hehe

Back
Topp