Dyne..

Snart-mamma-til-3

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hvilken størrelser hadde/har dere kjøpt til knøttet ? Jeg har ikke peiling på hvilken størrelse jeg skal kjøpe, eller hva som er best.. :/

Til sprinkelseng skal de visstnok ha 80x100, mens til vogn/krybbe skal de ha 65x80. Vi har derfor kjøpt en til sengen og en til vognen.

80x100 til sprinkelseng
65x80 til vogn/vugge

Princess har ofte 30% på dyner... :D

Har fått låne en dyne på 65x80 også var jeg på princess og kjøpte en på 80x100, er greit å ha litt forskjellig tror jeg[:)]

ORIGINAL: Thakindr

Hvorfor skal de ha 80x100 til sprinkelseng? Har den minste, og tenkte å bruke den begge plassene[&:]

Er nok ingen problem... :)

Jeg har valgt større dyne til sprinkelsenga, fordi senga er større en vogn og vugge... :) OG jeg gidder ikke bære opp dyna hver gang han skal legge seg... :)

ORIGINAL: olineo

Til sprinkelseng skal de visstnok ha 80x100, mens til vogn/krybbe skal de ha 65x80. Vi har derfor kjøpt en til sengen og en til vognen.

sign

65x80 til vogn og krybbe, og 80x100 til senga..

jeg fikk anbefalt 80x100 til sprinkelsenga fordi da er dyna passelig stor i forhold til senga slik at om babyn er litt urolig så holder den seg under dyna.. liten dyne i stor seng resulteter ofte i at babyn sparker av seg dyna. visstnok! [8D]

Back
Topp