Rugerpåape2
Elsker forumet
Har ei jente som hater dyne.. Hver gang hu legges legger jeg dyna over kaver å sparker hi til hi får minst et bein på utsiden av dyna... I sommer har hu levd drømmen for å si det sånn! Bare pysj! Hu bysses i søvn, men allikevel merker hi at det kommer en dyne på å klikker med sparking for å få det vekk... Men det begynner å ikke være noe valg snart da det begynner å bli litt kjølig... Tenkte først å gjøre som noen jeg kjenner som har sokker på barnet, da jeg merker om natten at hu er kald på føttene først og fremst (får fulgt med på dette da hu er våken flere ganger), men hu hater sokker og er kilen på føttene.. Så hu drar de av hvis hu er våken eller merker at jeg tar de på og siden hu er kilen merker hu dette nesten alltid og drar de av i søvne og.... I kveld har jeg fått til å legge et dynetrekk fra omtrent bleia og ned over det ene benet.... Så det jeg lurer på:
Flere som har det sånn ?
Hva gjør dere?
Fungerer sovepose? Kan evt legge hu i den ved byssing så hu allerede har noe rundt seg lizm, kan jo hende hi merker dyna fordi den er kaldere enn hu?
Flere som har det sånn ?
Hva gjør dere?
Fungerer sovepose? Kan evt legge hu i den ved byssing så hu allerede har noe rundt seg lizm, kan jo hende hi merker dyna fordi den er kaldere enn hu?