Dyne str

Lie87

Flørter med forumet
Hei :)

Noen som vet/husker hva som er standard str på de ulike dynene til babyen? :)
Da tenker jeg spesielt på vogndyne og sprinkelseng dyne.
Også lurer jeg på om dere tenker å bruke en mindre dyne i senga i begynnelsen? Og bytte til større etterhvert?

Vogn dyne er vel 65×80 og til sprinkelsenga er det 80×100 :)
Jeg kommer til å bruke 80×100 hele veien :) men får barn som gjerne er rundt 5 kg da...

Vogn dyne er vel 65×80 og til sprinkelsenga er det 80×100 :)
Jeg kommer til å bruke 80×100 hele veien :) men får barn som gjerne er rundt 5 kg da...
Takk for svar :) kommer nok til å gå for samme str i senga hele tiden jeg også:)
Har en haug av ulike dyner her så da kan jeg få målt litt og lagt bort det som ikke trengs :)

Har forstått det som at 65x80 også passer til bedside crib og vugge :) Vi kommer til å bruke minste størrelse frem til han skal over i sprinkelseng.

Stemmer det :) vi kjører på med 80×100 der likevel :D funka gull sist ;)
Det er jo veldig greit å slippe flere dyner enn man må da :D Jeg har jo ingen preferanser fra før, så det får bli litt helgardering her [emoji12] [emoji23]

Jeg tenkte ikke å bruke dyne i det hele tatt, bare deilig ullpysj fra nøstebarn og hjemmestrikket ullteppe :)

Storesøster var under 3kg og da syntes jeg det var veldig greit å ikke ha større dyne enn nødvendig så var glad jeg hadde 65x80. Etterhvert gikk vi over til sovepose da dyna bare ble sparket av :)

Har forstått det som at 65x80 også passer til bedside crib og vugge :) Vi kommer til å bruke minste størrelse frem til han skal over i sprinkelseng.

Sniker litt fra mai.. Vi brukte 65*80 kun i vogn. I vugga på stua brukte vi et teppe. I senga syntes jeg faktisk det var veldig greit å ha 80*100, for da kunne dyna festes under madrassen i fotenden, og vi slapp å være redd for at den ble sparket oppover og bli liggende over hodet til baby. Bare en tanke altså :)

Jeg syns det var greit med vogndyne sist gang. Da jeg ammet i senga var den enklere å flytte fra side til side :P

Back
Topp