Dyne eller vognpose?

Voksi urban og lammeskinn i bunnen. Bor i kalde nord.

Vi har voksi city så blir nok en til minsten og ! Elsker den posen! Men siden jeg har en veldig varm baby så var det noen ganger for varmt med bare body og strømpebukse på (og maaange minus grader ute) :O

Lurer litt på voksi city, syns det ser lurt ut med glidelåsen midt på! Men den er lenger enn urban med minste delen, får den plass i bagen da?

Ville gått for voksi city eller easygrow! Gode, lette poser som kan vaskes og tromles og åpnes i midten:)

Har easygrow etter storebror (januarbarn) og er superfornøyd. Tova ull i bunnen av vogna i tillegg. Trengte ikke mye klær på, selv på de kaldeste dagene. Blir nok investert i bilpose denne gangen. Lettvint når man bare skal i barnehagen og levere.

Har to dunposer å velge mellom :) ville ikke valgt dyne i vogna på vinteren.. Føler det blir litt kaldt. Bedre å slippe så masse klær på babyen :)

Har også en lammeskinnspose som har gått i arv fra min mann var liten. Den er litt stor, men blir nok enten den eller en to-delt lammeskinnspose jeg har etter førstemann.

Definitivt pose, kaldt i november i nord! Har kjøpt easygrow bilstolpose og likte den veldig godt. Dama på butikken anbefalte å bruke den i vogna når lille er liten.

Reiser til nord-Norge i sommer og henter en sauskinnspose jeg selv lå i for 30 år siden. Oslo er også ekstremt kaldt på vinteren❄️

Back
Topp