Dymo

anonaBella

Bråkebøtte
Dere som har dymo, hvilken en har dere? En god gammeldags, av den nye typen eller en av de som er "laget for scrapping"?[:)]
Jeg mener jeg skal ha en gammel en liggende her et sted (men finner seff ikke...*lete mer*), og hvor får jeg kjøpt fargeremser da? (Og passer de nye i den gamle?)

Mye spørsmål her nå, men er hakket før jeg kjøper meg en på hobbyhimmelen..

Er superrÅsa den på hobbyhimmelen også..hihi..[8D]
Må bestille etterpå tror jeg..irriterer meg grønn over å ikke ha[:)]

Jeg kjøpte min kjempebilig på Elkjøp giganten. Liten og snerten, og med 3 forskjelige fargebånd

Guri, så mange ord man ikke fatter innen scrapping[8D]

Hva er det da??[8|]

clas ohloson har en billig.....tror den koster rundt 50-lappen....denne er vel den samme som elkjøp selger...jeg har sort og rød tape til den...mulig de hadde blå og grønn uten at jeg er for sikker..

vet ikke om de fargede tapene passer i denne/eller de gamle...men ta med en rull på butikken av en som passer, og sammenlign med de som er på scrappebutikken...dersom du har fysisk tilgang på scrappebutikken da![;)]

har hørt mange klage på at de fargede tapene er litt gjennomsiktige,,,slik at f,eks mønsterark vises gjennom..men vet ikke om det er et spes. merke det da er snakk om, eller om det stemmer i hele tatt!?[8|]

og luga....vet ikke du hva dymotape er??? ofte brukes dette på postkasser for å sette navn på de....tykk tape med skrift på...oftest hvit skrift på sort tape....den jeg har er ca 1 cm bred, eller 8 mm eller noe...du har heeeeelt sikkert sett det![;)]

ORIGINAL: Sommermamma =)

clas ohloson har en billig.....tror den koster rundt 50-lappen....denne er vel den samme som elkjøp selger...jeg har sort og rød tape til den...mulig de hadde blå og grønn uten at jeg er for sikker..

vet ikke om de fargede tapene passer i denne/eller de gamle...men ta med en rull på butikken av en som passer, og sammenlign med de som er på scrappebutikken...dersom du har fysisk tilgang på scrappebutikken da![;)]

har hørt mange klage på at de fargede tapene er litt gjennomsiktige,,,slik at f,eks mønsterark vises gjennom..men vet ikke om det er et spes. merke det da er snakk om, eller om det stemmer i hele tatt!?[8|]

og luga....vet ikke du hva dymotape er??? ofte brukes dette på postkasser for å sette navn på de....tykk tape med skrift på...oftest hvit skrift på sort tape....den jeg har er ca 1 cm bred, eller 8 mm eller noe...du har heeeeelt sikkert sett det![;)]

Åååh! Ja, da vet jeg jo hva det er! Sånn har jeg også lyst på, men har ikke visst hva det het[8D]

Takk[:D]

Den på clas olson, er den god eller? den som koster rundt 50 kr...?

ORIGINAL: Sascha

det er vel kanskje kun de gamle som har sånn "opphøyd" skrift?? ??

*vil ha sånn*

Det er jeg ikke sikker på, virker sånn..og er en sånn jeg vil ha[8D]

ORIGINAL: Schnygs

ORIGINAL: Sascha

det er vel kanskje kun de gamle som har sånn "opphøyd" skrift?? ??

*vil ha sånn*

Det er jeg ikke sikker på, virker sånn..og er en sånn jeg vil ha[8D]
Den jeg kjøpte på elkjøp har opphøyd skrift

Den du snakker om ~I an Jeani~ synes ikke jeg gir samme effekt,,,den svigerfaren din har...men sikkert fin å bruke likevel![:)]

Den jeg har fra claes Ohlson syns jeg er ganske grei. Den er jo kjempebillig...tror de betaler nærmere 1000 for de gamle dymomaskinene...så på bakgrunn av det er den jeg har suuuper![;)]
Og ja, skriften er opphøyd![;)]
Jeg anbefaler denne!

Back
Topp