Dwinguler lekematte

Marres

Elsker forumet
Vet Barnas hus ikke selger denne (ikke lenge siden den ble lansert i Norge) men er en ganske kjent lekematte så håper dere har hørt om den. Er den virkelig verdt pengene? Nr 2 kommer i aug og har lyst på en skikkelig lekematte som man etterhvert kan krype/leke på (altså ikke leketeppe, men matte). Ser at mange av de yoga/treningsmattene mine venninner har krøller seg i hjørnene etterhvert, og vil gjerne at de skal være større enn 1x1m. Puslespillmatter ønsker jeg heller ikke da jeg vil kunne rulle de fort sammen v/husvask/rydding osv. Står liksom igjen med Dwinguler sin, men prisen er jo ganske høy og må nesten ha medium om det skal være noe vits. Har dere noe erfaring med denne lekematten?
 
Hei Marres, vi har dessverre ikke hørt så mye om denne matten. Det som er viktig ved valg av en slik matte er jo at den er beregnet for lek og barn slik at den inneholder stoffer deretter. I våre butikker har vi en gymmatte fra Comfy pro som er beregnet på barn. Ikke så dyr som Dwinguler, og ikke så tynn som en yogamatte. Denne er litt tykkere og holder seg fint i formen. Du kan evt ta en titt på den her (kommer i 3 farger): https://www.barnashus.no/nmc-comfy-pro-comfort-care-air-gymmatte-bla-9797.html

Mvh
Kaja i Barnas Hus
 
Back
Topp