DVD -spiller til bil!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Den vi har ble ødelagt i sommer da vi var på ferie.

Nå skal vi ut på tur igjen og har behov for en ny..
Men har ikke råd til en dyr en.

Hva har dere?

Før så måtte de se samme film, nå kunne vi tenke oss å få tak i en spiller der de kan se hver sin film, så slipper de krangle om det :-P

Tja følte jeg bare fant dyre her, så vi kjøpte en philips på clas olson. når vi kjøpte kostet alle rundt 1000, så kjøpte like greit en med tvilling skjerm til 1300. Men ville sjekket ut elkjøp, clas olson, lefdal og expert :)

Tja følte jeg bare fant dyre her, så vi kjøpte en philips på clas olson. når vi kjøpte kostet alle rundt 1000, så kjøpte like greit en med tvilling skjerm til 1300. Men ville sjekket ut elkjøp, clas olson, lefdal og expert :)
Ja er tvillingskjerm vi har hatt. Praktisk det, men ikke når de ikke vil se det samme :-P

Så at elkjøp osv har sånne der man kan velge å se det samme eller hver for seg, men koster jo nesten 2000,- :-o

Det er mye penger akkurat nå som vi har kjøpt ved og ungene trenger varmere klær :-o

Ja er tvillingskjerm vi har hatt. Praktisk det, men ikke når de ikke vil se det samme :p

Så at elkjøp osv har sånne der man kan velge å se det samme eller hver for seg, men koster jo nesten 2000,- :-o

Det er mye penger akkurat nå som vi har kjøpt ved og ungene trenger varmere klær :-o
Nei ser for meg at for dere er det vel kanskje like greit med to stk vanlige, har dere ipad eller nettbrett? går jo ann å kjøpe feste til en den ;)

Kjøpte på clas ohlson, er bare en skjerm og en spiller, kosta vel 900 den gang. Nå er den 2-3 år gammel, ikke vært noe problem med den enda. :)

Når man begynner man med å se dvd i bil?

Back
Topp