Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til på TUL.
Tusen takk. håper det...Takk! Håper snart dere også lykkes snart! Ingen fortjener det mer enn dere![emoji173]️
Oiii, gratulerer med huskjøp og hjertebank [emoji173]I dag måtte jeg krype til korset og kjøpte en doppler, mååååtte bare høre om hjertet slo, og vet du hva!!! Det gjorde det[emoji173]️[emoji173]️ nå har jeg lagt den vekk til leeeeenge etter oul ser jeg for meg [emoji4][emoji177]
Eller har vi faktisk i dag kjøpt oss hus, og er offisielt gjeldsslaver [emoji4]
Er og i dag i uke 16 (15+0) [emoji4] og hørte hjertet slo for første gang i dag, så denne dagen er perfekt [emoji177]
Oiii, gratulerer med huskjøp og hjertebank [emoji173]
Eg har fått konstantert litt lavt blodtrykk; er 17+0 idag og fikk første blodtrykksfall for ca 2 uker siden. Heilt forferdelig! Eg blei veldig redd, var ute å handla, aleina, og livredd for å svima av. Men det gikk greit, heldigvis. Har kun skjedd meg 2 ganger, håpar eg slipper unna at det blir ille/ofte [emoji57] håpar du får kost deg litt i London![emoji1]Er i London akkurat nå, og kommer hjem i morgen, skulle egentlig se litt fotball med mannen men i morges da jeg skulle ta klexanesprøyte gikk jeg nesten i gulvet, og etter det var jeg kvalm og dårlig, så nå har jeg ligget på hotellrommet siden 15(lokaltid).
Andre som har opplevd å nesten gå i bakken om morgenen? Jeg tenker det må ha vært lavt blodsukker og blodtrykksfall... Men jeg vet ikke..
Er 16+2 i dag[emoji173]️