Dutterina og Duttens første❤️

Dutterina

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Nå er jeg veldig tidlig her, og ting kan fort gå galt! Men jeg håper og håper på at marsboeren holder![emoji173]️
c91a903b3a5476343191c4de15ec7465.png

Jeg tok denne testen i morges, og er altså 3+4 uker på vei!
Krysser fingrene for at dette går veien[emoji173]️[emoji56]
 
Gratulerer
 
Vært lite oppdatering på denne tråden da jeg startet opp en tråd i skjult gruppe, men kan altså si at jeg er 8+3 og er veldig glad for hver dag som er med symptomer :)

I dag har jeg vært veeeldig trøtt og omtrent sove hele dagen! Ganske utrolig, men kan være jetlag og, siden jeg har vært i usa i to uker og kom hjem igjen på lørdag som var :)
 
I dag er jeg 9+3 og føler jeg kanskje så smått skimter en mage [emoji5]

Symptomer så langt:
Megasuperduperekstremt trøtt [emoji13][emoji99]

Jeg har ømme bryster og enda murringer nedentil, så krysser fingrene for at dette er helt normale symptomer [emoji5]

Jeg var litt bekymret i forrige uke og kanskje jeg har fått litt blod på tann fra forrige gang jeg hadde tul, for jeg har bestilt ny til fredag som kommer [emoji5][emoji173]️

Så håper jeg vi får se en sunn marsboer som er ca 10+0 :)
 
Lykke til på TUL.
 
Jeg har blitt flyttet til 10+0 og egentlig enda lengre[emoji5] for på ul var en liten sprell som va 10+2 når hun målte [emoji5] så jeg har flyttet meg selv til 10+0 i alle fall siden hun sa det stemte bedre [emoji5]
 
I dag måtte jeg krype til korset og kjøpte en doppler, mååååtte bare høre om hjertet slo, og vet du hva!!! Det gjorde det[emoji173]️[emoji173]️ nå har jeg lagt den vekk til leeeeenge etter oul ser jeg for meg [emoji4][emoji177]

Eller har vi faktisk i dag kjøpt oss hus, og er offisielt gjeldsslaver [emoji4]

Er og i dag i uke 16 (15+0) [emoji4] og hørte hjertet slo for første gang i dag, så denne dagen er perfekt [emoji177]
 
I dag måtte jeg krype til korset og kjøpte en doppler, mååååtte bare høre om hjertet slo, og vet du hva!!! Det gjorde det[emoji173]️[emoji173]️ nå har jeg lagt den vekk til leeeeenge etter oul ser jeg for meg [emoji4][emoji177]

Eller har vi faktisk i dag kjøpt oss hus, og er offisielt gjeldsslaver [emoji4]

Er og i dag i uke 16 (15+0) [emoji4] og hørte hjertet slo for første gang i dag, så denne dagen er perfekt [emoji177]
Oiii, gratulerer med huskjøp og hjertebank [emoji173]
 
Er i London akkurat nå, og kommer hjem i morgen, skulle egentlig se litt fotball med mannen men i morges da jeg skulle ta klexanesprøyte gikk jeg nesten i gulvet, og etter det var jeg kvalm og dårlig, så nå har jeg ligget på hotellrommet siden 15(lokaltid).

Andre som har opplevd å nesten gå i bakken om morgenen? Jeg tenker det må ha vært lavt blodsukker og blodtrykksfall... Men jeg vet ikke..
Er 16+2 i dag[emoji173]️
 
Er i London akkurat nå, og kommer hjem i morgen, skulle egentlig se litt fotball med mannen men i morges da jeg skulle ta klexanesprøyte gikk jeg nesten i gulvet, og etter det var jeg kvalm og dårlig, så nå har jeg ligget på hotellrommet siden 15(lokaltid).

Andre som har opplevd å nesten gå i bakken om morgenen? Jeg tenker det må ha vært lavt blodsukker og blodtrykksfall... Men jeg vet ikke..
Er 16+2 i dag[emoji173]️
Eg har fått konstantert litt lavt blodtrykk; er 17+0 idag og fikk første blodtrykksfall for ca 2 uker siden. Heilt forferdelig! Eg blei veldig redd, var ute å handla, aleina, og livredd for å svima av. Men det gikk greit, heldigvis. Har kun skjedd meg 2 ganger, håpar eg slipper unna at det blir ille/ofte [emoji57] håpar du får kost deg litt i London![emoji1]
 
Det har skjedd meg ofte når jeg reiser meg opp. Snakket med legen om det og fikk tips om å drikke mer vann, og det hjalp!
 
Da skal jeg også sørge for å få i meg enda mer vann. Ser for meg det er kombinert med mye gåing og lite avslapping [emoji13]
 
Back
Topp