Dustevirus!!

monicabebe

Forumet er livet
Har fått det på den bærbare maskina mi, så derfor har jeg ikke fått vært her før jeg dro på ferie. Den er SYKT treig, så det er helt håpløst å sitte på den. Np har jeg rappa M sin maskin, fordi an ikke er hjemme i dag. Men kan jo ikke gjøre det hele tiden heller. Og så er det ikke noe jeg får gjort med den bærbare min, for den må tankes på nytt på jobben, noe jeg ikke får gjort før i august! ARG!!

Jaja....

frustrerende ja!!! Har savnet deg her inne - hatt en fin ferie??

ORIGINAL: lenemor

frustrerende ja!!! Har savnet deg her inne - hatt en fin ferie??

Godt å være savnet da. Ferien har vært god. Bortsett fra at været har vært bånn. Derfor vi måtte dra til Tyrkia en uke. Nå har sola kommet hit også, og det er helt herlig! Satser på at de siste ukene blir bra sånn at vi kan kose oss masse ute. Majas nye favortittlek er å spise all sanda i sandkassa, hehe.

Håper dere har det fint også og at bryllupet stod til forventningene!

KLem, M

Kjører du ikke anivirusprogram jevnlig? [:)] 

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Kjører du ikke anivirusprogram jevnlig? [:)] 

Joda, som regel. Men maskina mi er knyttet til en skoleserver og for at antivirusen skal oppdateres så må jeg logge meg på maskina mens jeg er på jobb. Og det glemte jeg før ferien og så begynner jeg ikke på jobb igjen før den 14. august. Så da blei det jo litt dumt her, og maskina må tankes på jobb. Får ikke gjort noe her hjemmefra! Arg!

Back
Topp