Dustenett!!

monicabebe

Forumet er livet
AAAARGGGGGHHHHHHHH[:@][:@][:@][:@][:@][:@]'

Nå har nettet vårt krangla og vært på trynet i mange uker...jeg blir gaaaaaal!!!

Nå har vi endelig kjøpt ny ruter, fordi den forrige bare koblet seg ut, men den nye gjør at nettet går syykt tregt....

ÅHHHHH, har ikke tålmodighet! Vil jo oppdatere meg her inne og skrive innlegg osv, men jeg gir opp når det går så sakte!

Blæææææ...

Det er i allefall grunnen til at jeg ikke får vært her så mye som jeg pleier!
Savner dere alle!

Argh!! Skjønner frustrasjonen din!! Du er i alle fall savnet her også - vi får håpe du snart kommer tilbake for fullt!

Så snille dere er da jenter....blei skikkelig glad nå altså[:D]

Håper at maskina har blitt frisk igjen nå... M har prøvd å fikse den i dag!!

Dere er så gode!!!

vet hvor frustrerende det er.. vi deler internett med nabo huset (svigers) men så er noe kobla feil, så hvær gang telefonen ringer der, kobler nettet ut!!

ORIGINAL: malrodien

vet hvor frustrerende det er.. vi deler internett med nabo huset (svigers) men så er noe kobla feil, så hvær gang telefonen ringer der, kobler nettet ut!!

Hehehe..det var litt av en feilkobling...da hadde jeg i allefall blitt sprø.Håper for deres del at tlf ikke ringer særlig ofte hos dem da!

hehe.. ja nå har ene ungjenta der dratt på 2 ukers ferie.. og hu andre har fått seg sommerjobb.. så da er det litt roligere på nettlinja[:D]

ORIGINAL: malrodien

hehe.. ja nå har ene ungjenta der dratt på 2 ukers ferie.. og hu andre har fått seg sommerjobb.. så da er det litt roligere på nettlinja[:D]

Godt å høre da...regner med det er en del telefoner hvis det er unge i huset. Godt det finnes mobiler...husker da jeg var yngre...da snakket jeg i telefonen konstant....tror du hadde vært helt uten nett om det hadde vært nå, hehe

Back
Topp