Dustegubbe!!

MalinDalin

Forumet er livet
Aaaargh!! Var på tur med Nadde til stranda og på veien kommer en gubbe løpende. "vil du ha simit?" spør han. "Nei takk!" svarer jeg. "joda" sier han, neida" svarer jeg. "hva med dattra de da?" -"det er en gutt" -"men, han har langt hår?!"- "stemmer!" -"kanskje HAN vil ja da?" jeg merker jeg begynner å bli sint. "nei, han skal bli konge i skjønnhetskonkuranse for barn i USA, så han går på lavkarbo!" -"hæ" -"lavkarbo!!" så bare stapper han en simit i vogna til nadde å står der med den teite hånda si ute. "5 lire"sier han. Det er varmt, jeg er svett å så irritert at jeg har permanent i nakken. "glem det!" sier jeg. "han har allerede spist av den" sier han. "ikke mitt problem" svarer jeg. "fakir madder!" sier han (tyrkere tror det betyr mother fucker) til nå har samtalen foregått på engelsk, men jeg blir så sint at jeg bytter over til tyrkisk. "snakker du til moren din med den tungen der?" spør jeg. "hæ er du tyrker??" -"spiller ingen rolle. Om noen sier nei takk så stapper du vel ikke maten til ungen og ber om penger etterpå! Du burde faktisk betale meg for du har sikkert ødelagt karrieren til sønnen min!" så sa jeg dust og gikk for hadde jeg stått der mye lenger hadde jeg sikkert gjort noe som hadde ført til opphold i tyrkisk fengsel evt tvangsinnleggelse.

Hahahaha! Så utrolig bra! (ja, det du sa til ham, ikke situasjonen)

Haha, du er bare så fantastisk flink til å fortelle, flirer nesten bestandig av innleggene dine

Lille Lu skrev:
Haha, du er bare så fantastisk flink til å fortelle, flirer nesten bestandig av innleggene dine

Haha, signerer denne.

haha^^ Simit, altså brødet?? Gimme!!!

LadyGodiva skrev:
Hahahaha! Så utrolig bra! (ja, det du sa til ham, ikke situasjonen)

sign hehehe

Haha, konge! Hadde likt å se ansisktsutrykket hans da du slo om til tyrkisk emoticon

Lille Lu skrev:

Signerer denne jeg og!! :) 

Madinka skrev:
Haha, konge! Hadde likt å se ansisktsutrykket hans da du slo om til tyrkisk emoticon

©Smartass skrev:
haha^^ Simit, altså brødet?? Gimme!!!

Ja værsågod!! Du kan få så mange du vil. Det som er litt av det værste er jo at dette ikke er liv lenger. Å plage folk sånn. Selvfølgelig mange som gjør det enda, men man merker jo forskjell. Enten så er det loven som har gjort det eller så har jeg tapt meg sikkelig for det er lenge siden noen har spurt om pappan min er tyv fordi han har puttet himmlens stjerner i øynene mine mens han håpfullt holder opp en adidos genser. Men det aller værste, det aller aller værste vet du hva det var? Dusten hadde på seg haremsbukser også hadde han plassert en fez oppå hodet!! Snakk om å leve opp til steriotypen da! Skal ikke skaffe deg en gulltann å? Eller si du heter AliBaba?? Gud, hadde lyst å rulle han sammen og selge han som simit! True story!!

Neste år har vi tenkt oss en tur til Tyrkia kanskje på våren....... om så.... og jeg er i nærheten.... kan vi værsåsnill ta en handletur sammen???? 

Lille Lu skrev:

Helt enig! Og sitter og ler av kommentaren "fakkir madder"!

TonjeJenta skrev:

Neste år har vi tenkt oss en tur til Tyrkia kanskje på våren....... om så.... og jeg er i nærheten.... kan vi værsåsnill ta en handletur sammen???? 

Om du våger, tihi. Nei da, jeg er faktisk ikke sur hele tiden blir bare irritert når folk er så frekke!

MalinDalin skrev:

TonjeJenta skrev:

Om du våger, tihi. Nei da, jeg er faktisk ikke sur hele tiden blir bare irritert når folk er så frekke!

Du var jo ikke sur overhode... haha
Jeg syns det bare er fantastisk skoj med noen som faktisk kan ta igjen med plagsomme selgere hehehe. :-D

IsThaBeth skrev:
Jeg hadde bare svart "MADAM FUCK" (Noen som sa det, og trodde de sa Motherfucker)

Hahaha! Det skal jeg begynne å si, det skal herved bli mitt uttrykk. Da lillebroren min fortsatt var liten og søt og skulle banne sa han: hakkefakkesakkemææææææn!!!

haha! Gikk på herr simit igjen i dag og han bare "siiiiiimiiiiit! You want simit??" også snudde jeg meg å så på han og da bukket han litt og trakk seg langsomt bakover. Tror dere han husket meg??

Back
Topp