duste samboer...

chrichri

Forumet er livet
pokker også, skulle være hjemme for en time siden[:@] jeg hadde en avtale da[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
skulle få hjelp til oppgaven smo jeg sliter bigtime på... nå er jeg sinna[:@][:@][:@]

kom hjem litt etter at jeg hadde skrevet det... fikk seg en liten skjenne preken, så dro jeg bare... kom hjem nå og da var det nok en som hadde hatt dårlig samvittighet...

han hadde algt seg, men på datan min lå d en lapp og en pakke godteri pakka inn som gave[:-] beklaga for at han ikke hadde sagt i fra, men at d ikke var sååå ofte han gjorde noe annet på fritiden... (noe som stemmer).

det endte godt[;)]

Hihih skjønn han er da[:D].

Joda forståelig det at han ikke er så ofte ute og gjør pånoe . men altså - TIMING!!!! Lurer på om mannfolk generelt er dårlige på å velge tiden til ting[8|] min har nemlig en tendens til å skulle noe også - akkurat når jeg TRENGER han hjemme![8|]

Men fikk du løst oppgaven?

fikk ikke løst den, men prata litt mer og hva man kan ha m... skal skrive og skive nå, håper på å komme nesten i mål...så får jeg se om jeg egentlig har svara på probl stillingen min etterpå[:-]

akkurat nå kjenner jeg at målet er å få oppgaven ferdig og levere mappa....uansett karakter... noe jeg kommer til angre på, vil ha A eller B...men det løpet er kjørt for meg[&o]

Nei du må ikke tenke sånn!! Å få mappen levert inn bidrar jo til muligheten til a eller b[:)][:)] fokuser på å få den inn og prøv å ikke stresse med karakteren. Du vet jo uansett ikke hvilken karakter du får[:)].

Som du sier - gjort er gjort og du får ikke forandret noe av det. Kjipt med disse hindringene men du får ikke gjort noe mer enn ditt beste og jeg tror faktisk at ditt beste blir nok[:)].

Stress blir det nok da - det tviler jeg ikke på[8D].

Masse lykke til!!!

Back
Topp