duste lege!

nitta

Flørter med forumet
Jada, med alt det jeg har å styre på har legen min attpå til ikke sendt papirene mine til ahus, det neket! Da jeg var der første gang sa han at det var noe han skulle gjøre, men neeeeida! Nå har han dratt på ferie i SEKS uker og jeg må ordne det selv! Hadde han bare sagt det i utgangspungtet hadde jeg da ordnet det for lenge siden, men når han sa han skulle ordne det gadd jeg jo ikke det! 
Så da har jeg ikke fått ul time eller noe da. Grrr!!!

Hva er d for noe opplegg da!!! Kan ik bare si han skal gjøre d, så gjør han d ik likevel. Ingen som er ferievikar for han på legesentret da? Jeg hadde krevd at de skulle ordne opp i d! Skjønner godt at du er irritert!

Grrr!! Dustelege! Så utrolig kjedelig. De burde da gjøre som de har sagt!! Blir så oppgitt på sånne folk altså. Håper det ordner seg for deg, og at det ikke blir så alt for styrete.

Oj det er skikkelig dårlig. Du er jo et stykke på vei og på Ahus er det veldig fullt om dagen . Jeg sendte inn papirene mine for 3 uker siden og første ledige time da var 12. September. Prøvde å bytte til tidligere, men kapasiteten var helt sprengt og alt var opptatt. Fikk tulbud om en uke før i Ski, men takket nei til det pga jeg vil ha akt på ahus oga oppfølging.

Her var det motsatt, vi ble enige om å sende det etter ferien, men legen fant visst ut at det skulle sendes før av seg selv!!! Skvatt når timen til ultralyd datt ned i postkassa...

herlighet så teit da! håper de tar det med i begregningen og at du ikke må vente for lenge!

Min lege sa at her er det så kø, så hun sendre inn papirene når jeg var under 6 uker på vei!

Lykkelig gravid <3 skrev:
Hva er d for noe opplegg da!!! Kan ik bare si han skal gjøre d, så gjør han d ik likevel. Ingen som er ferievikar for han på legesentret da? Jeg hadde krevd at de skulle ordne opp i d! Skjønner godt at du er irritert!

Nei, ingen vikar. Bare legevakten som er oppe for meg nå. Tror jeg skal søke på riksen istedet for jeg får prioritert plass der antar jeg. Er sikkert der når det skjer noe likevell. Men så håpløst! Jeg kunne godt ordnet det jeg, men ikke så lett når man ikke vet man skal lissom!

Back
Topp