Dusjtoalett

Hvordan får man tørket vannet bort da? Ren klut hver gang?

Ikke si det da :( :p

Hahaha. På disse bideene så er det stort sett enten en liten "varmtvannstank" inne i toalettet eller så er den koblet direkte til varmtvannstanken. Så det har ikke vært i kontakt med noe ekkelt ;)

Hahaha. På disse bideene så er det stort sett enten en liten "varmtvannstank" inne i toalettet eller så er den koblet direkte til varmtvannstanken. Så det har ikke vært i kontakt med noe ekkelt ;)
Men hva er egentlig greia? Den spyler rumpa... Tørker den også eller?? Får den bort all dritten? :P jeg har aldri prøvd, jeg har ikke peiling.

Her er det knapt noe på papiret med mindre jeg er dårlig i magen. Jeg ser for meg at bæsj sprutes/renner mot tissen også mtp bakterier som ikke skal dit, alltid nøye på å tørke bakover. Synes våtserviett er bedre.

Men hva er egentlig greia? Den spyler rumpa... Tørker den også eller?? Får den bort all dritten? :P jeg har aldri prøvd, jeg har ikke peiling.

Vet det finnes som tørker også. Den spyler rent, så tørker noen av de. Laget for fisefine rikinger og handicapede folk. Mange som er handicapede som ikke får til å tørke seg selv, men hva disse fisefine rikingene skal med de aner jeg ikke :p

Fysj da vet ikke de hvordan det brukes altså! Aldri opplevd det, og hadde garantert ikke satt meg ned på et slikt toalett heller! :-o
Vi har det hjemme, koblet opp mot vasken.
Drømmer om toalett som spyler og tørker, men får drømme litt lengre :-P

Sånn er det mange plasser der jeg har vært rundt i Asia, og fy så ekkelt...

Jeg er enig :p Selv om det er rent vann som kommer, så må jo den spyleren bli litt grisete da? :D
Hvordan kan den bli grisete? ;)
Den er innebygd nede i do.
Når jeg vasker toalettet her med klor, vasker jeg borti det hullet også. Du bæsjer ikke nedi hullet haha !

Hvordan kan den bli grisete? ;)
Den er innebygd nede i do.
Når jeg vasker toalettet her med klor, vasker jeg borti det hullet også. Du bæsjer ikke nedi hullet haha !
Hehe, neida :) Men ser for meg at det spruter en del bakterier rundt oppi do hver gang man trekker ned, og da setter det seg vel noen bakterier rundt den og :p

Jeg vil ha det på vårt bad!! Opplevde toalettet på en god måte i Japan. Var skeptisk til å prøve, men ble til at jeg ikke brukte toalettpapir hele ferien! :D Varmt toalettsete var heller ikke så ille. Jeg gikk fra toalettet med en ren følelse hver gang! :)

Back
Topp