A aqua lily Glad i forumet 12 Sep 2009 #1 Hvilken dusjsåpe bruker du? Og hvorfor? Finner ALDRI en jeg er fornøyd med jeg [8|]
B *BV addict* Guest 12 Sep 2009 #2 vaselin intensiv care eller noe. sånn flaske du kan henge på dusjen.7 den er god[:)]
Gregersen Forumet er livet 12 Sep 2009 #4 Akkurat nå har vi lano såpestykke, Vaseline intensive care aloe vera, dr.Greves og dusjsåpe fra Ikea [:D]
Akkurat nå har vi lano såpestykke, Vaseline intensive care aloe vera, dr.Greves og dusjsåpe fra Ikea [:D]
A Alvepike Elsker forumet 12 Sep 2009 #6 ORIGINAL: Lille Lu Akkurat nå har vi lano såpestykke, Vaseline intensive care aloe vera, dr.Greves og dusjsåpe fra Ikea [:D] Har ikea dusjsåpe? Er den ok?? Hvor mye for stk??
ORIGINAL: Lille Lu Akkurat nå har vi lano såpestykke, Vaseline intensive care aloe vera, dr.Greves og dusjsåpe fra Ikea [:D] Har ikea dusjsåpe? Er den ok?? Hvor mye for stk??
-Lilletrille- Forumet er livet Aprillykke 2016 12 Sep 2009 #8 Jeg bruker Dove go fresh (grønn flaske). Den lukter bare himmelsk godt [:D][:)]