Dusjkabinett...

beibi08og11

Gift med forumet
Noen gode forslag??? Har fliser på badet... så tenkte litt på å bare ha dører... men er litt greit med dusjkabinett også...hmmmm... hva hadde dere gjort???[8|][8|][8|]

Lett hadde jeg gått for dusjkabinett. Jeg synes det er lettere å holde reint dusjkabinett, framfor et dusjhjørne (har begge deler). Ulempen med dusjkabinett er vel at det ofte koster litt mer....

Vi hadde bare dusjdører i forrige leilighet, og jeg syntes det var helt himmelsk deilig. Lett å holde rent om man har de rette produktene. Men for å ha dusjdører må man ha 100% riktig utført arbeid bak flisene. Fliser i seg selv er ikke vanntette, så det er veggen bak flisene med membran osv som er alfa omega for at baderommet blir tett[:)]
Om vi noen gang skal pusse opp ett bad kommer jeg til å velge dusjdører igjen. De kan man klappe sammen inntil veggen så får man mye større plass på badet[;)]

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg hadde valgt dusjhjørnet og å dusje rett på flisene, men det er fordi jeg synes det absolutt ser best ut! [:)]

enig![:)]

Jeg hadde valgt dusjhjørnet og å dusje rett på flisene, men det er fordi jeg synes det absolutt ser best ut! [:)]

Enig! Men jeg synes dusjkabinett er skitstygt, da.

ORIGINAL: puusen

enig![:)]

Veldig enig!! [:)]

Vi skal ha dusjhjørne når huset er ferdig. Synes det ser penere ut, og får mer plass på badet siden de kan klappes sammen.

Hadde ALDRIII valgt å dusje rett på flisene, ALDRI ! Har hørt sååååå mange tilfeller hvor det har gått gæli -> vannskader etterhvert. Ok, man får igjen på forsikring OM arbeidet er riktig utført osv- men såå kjedelig å måtte rive alt som er (ja, kanskje i flere rom tilogmed.. tak/vegg i etasje under evnt..) og starte på scratch igjen.

Mannen synes også det er galskap å dusje rett på flis, så vi kjøpte steam dusj... deeeeilig [:D]

Synes også dusjhjørne ser bedre ut, men ville aldri risikert vannskader osv. Så her blir det dusjkabinett. [:)]

Back
Topp