Dusjing

BambinoLukas

Gift med forumet
Hva gjør dere når dere skal dusje nå som barna er såpass store? Er de "løse" på badet eller sitter de i stolen sin eller hva? Syns det er så vanskelig for jeg vil gjerne dusje om morgenen og ikke vente til han sovner i 12-tiden. Og sitter han i stolen sin blir det bare klaging. Hvis han er "løs" på badet så drar han ut absolutt ALT i skuffer og skap og skal kaste ting oppi doen og leke med dobørsten osv osv..... [X(][:)][:D]

Ja si det....tidligere så har jeg ventet til han har hat sin første lur, men ikke altid like lett nå når vi skal ut på noe før soving.
Jeg tar han med meg som oftest i dysjen...da sitter han nedenfor meg å leker å plasker å det er jo kjempe stas, så sitter han å dysjer seg selv når jeg er ferdig slik at jeg får stelt meg ferdig[:)]

Har henne som oftes med meg i dusjen, eller så tar jeg å dusjer på kvelden eller når hun ikke har våknet.

har alltid dusja hverkveld når han har lagt seg. men kanskje jeg kan ta han med i dusjen. det skal jeg prøve på, men spørs å mye jeg får dujsa he he

Kanskje jeg skal prøve å ta han med meg i dusjen da. Det har jeg ikke tenkt på...
Takk for tipsene! [:D]

Ida krabber rundt på badet hun. Har en lekekasse der med badeleker som hun roter i. Skapene er låst igjen med hårstrikk, dolokket er nede og doruller er plassert opp i høyden. Det har gått bra så langt!!!

ORIGINAL: toBarn

Ida krabber rundt på badet hun. Har en lekekasse der med badeleker som hun roter i. Skapene er låst igjen med hårstrikk, dolokket er nede og doruller er plassert opp i høyden. Det har gått bra så langt!!!

Han får opp dolokket selv om det er nede. Finnes det ikke sånn dolokklås da tro? [8|]

di dagene jeg vil dusje på morgene istedet for når han har luren sin,så tar jeg han med i dusjen jeg. han elsker å dusje[:D]

ORIGINAL: BambinoLukas

Han får opp dolokket selv om det er nede. Finnes det ikke sånn dolokklås da tro? [8|]

Jo har sett noe sånt ett eller annet sted [8|] Lurer på om det var på Rudo [8|] Noen båndgreier og bårrelås tror jeg det var [8|]

Thea har blitt med i dusjen noen morgninger, sitter bare oppe i bakekaret med noen badeleker mens jeg dusjer. Må tøyse litt med henne og sprute litt vann, men hun synes det er gøy [:)] Var i grunn mye greiere før da hun kunne sitte i vippestolen [;)][:)]

Vi dusjer i sammen, eller så blir det når han sover på dagen, eller så må jeg vente til sambo kommer hjem.
Savner lekegrinden, den var kjekk å ha.
Så når vi flytter skal den opp igjen.

Enten er han med meg i dusjen eller så sperrer jeg for doen med stellekommoden og lukker igjen døra til vaskerommet så han kan herje fritt på badet. Aller enklest å ha han med i dusjen- da tar morgenstellet minst tid også,og han elsker det [:)]

jeg dusjer enten før han våkner, men mest kanskje når han er ute i vognen og sover...[:D]

ORIGINAL: Thea´n Mom

ORIGINAL: BambinoLukas

Jo har sett noe sånt ett eller annet sted [8|] Lurer på om det var på Rudo [8|] Noen båndgreier og bårrelås tror jeg det var [8|]

Stemmer det!!
Vi brukte sånn lås når Andreas var liten. Ida er ikke så hissig på å åpne lokket - hun slår bare på det - så vi har ikke giddet å montere det denne gangen.

Det vi har er bare å teipe på doen. Ene delen på dolokket og den andre på doen. - og så "bårrer" man de sammen. Fungerer greit - litt irriterende før man blir vant til det.... og så får man mange spørsmål fra folk som er på besøk..[:D]

Gjør det enten på kvelden eller når han sover.

Back
Topp