Dusjing etter husvask

• Trådstarter Trådstarter dusj
  • Opprettet Opprettet
Dusjer og bytter klær alltis etter vasking av badet. Både jeg og mannen.
Det sprutet opp av toalettet når man bruker dobørste - selv om man ikke ser det.

Jeg synns det er ekkelt å ikke dusje etter vasking av bad!

Vet jeg at det er husvask på tapeten, tar jeg dusjen etter vaskinga.

Hadde jeg i grunn ikke tenkt over en gang :-P

Jeg syns heller det er verre at han ikke har dusjet på to dager. Og så regner jeg med at han vasket hendene etter vaskingen?

Her flirte jeg godt flere ganger. Spørsmålet er nå, hvordan gikk det etterhvert? Dusjet han tilslutt???

Dusjer sjeldent etter jeg har vaska badet :P Vasker meg på henda, stapper jo ikke arma nedi doe heller... Derimot hvis jeg har tatt skikkelig storrengjøring så er man jo skikkelig svett og da trenger man jo å dusje :D
Mannfolk er trassige som småunger innimellom, men man kan unngå ganske mye trass ved å velge orda med litt omhu ;)

Jeg dusjer selv alltid etter husarbeid, man blir jo svett av å holde på med det.

Min man er heldigvis så opptatt av hygienen, at han hadde for det første ikke gått 2 dager uten å dusje, også hadde han dusjet og sprutet seg etter å ha vasket toalettet x) Men han er litt I overkant nøye på slikt da, han har fått forbud mot å bruke håndsprit hjemme nå x)

Jeg ville ikke latt han lage maten om han ikke dusjet og skiftet klær etter å ha skrubbet doen :p

Jeg synes både du og flere andre her er hystetiske. Hadde aldri tenkt på st man skal trenge å dusje fordi man har vasket en do?? Men nå er jeg et sånt rart menneske som lever i fortida og synes det er nok å dusje to-tre ganger i uka

Da er jeg hysterisk! For her dusjes det etter husvask hver gang! Begge to :p

Jeg bruker alltid hansker når jeg vasker dassen, så vasker jeg armene også etterpå, selv om det sikkert ikke trengs. Ellers greier jeg ikke rydde uten at håret er i strikk, så da blir jo ikke det skittent av at jeg vasker. Tenker jeg.

Back
Topp