Dusjhetter til vogn

Amyrlin

Gift med forumet
Noen som vet hvor man får kjøpt billige dusjhetter (sånn type man ofte får på hotell)? Tenkte at det måtte være lurt å ta over hjulene på vogna når man kommer inn, så slipper man dra med seg så mye skitt inn i huset.

Slike for å ha over sko vil nok være for små til å få rundt hjulene på min Emmaljunga i allefall. Men er jo forskjellig størrelse på vogner også.. Men dusjhetter har dem sannsynligvis på Vita, kanskje claes ohlsson, jula osv.. Dette var jo ett genialt tips. Har tenkt på sånn beskyttelse som de selger på utstyrsbutikkene, men der er det jo blodpris [;)]

ORIGINAL: Hildepilde31

Gjorde et kjapt søk på nett, da fikk jeg opp dette: http://www.mandera.no/netthandel/index.php?action=item&id=20&prevaction=pricelist
Men kanskje de har på apoteket? Sånne beskyttelsegreier til å ha utenpå sko kan jo sikkert også brukes og det har de nok på apoteket iallefall. God ide forresten:-)

Ja, det var noe sånt jeg tenkte på. Får se på apoteket først.Takk![:)]

ORIGINAL: Lille Bea

Aner ikke, men du er jaggu smart[:D] Har tenkt mang en gang at jeg burde hatt sånne hjulbeskyttere, men dusjhetter er sikkert mye billigere.

Ja, det glimter til en gang i blant! Hehe![:D]

Jeg pleide alltid å ta med meg dusjhettene fra hotellrommene før,for de var kjekke å ha på vogna. Men nå har det vært lite med hotellturer..... [8D]

jeg har hjulbeskyttelse til min simo vogn. de kostet 99 kroner for 4 stk. de er super

Back
Topp