Dusjer du hver dag?

Enda_en?

Forelsket i forumet
Im bored[8D]

kommer ann på.. hvis jeg trener hver dag så dusjer jeg hver dag.. men det er heller sjeldent :P hehe

Bv er en fin ting om man kjeder seg ;)

Nei, annenhver dag. Fordi jeg har så tørr hud og fordi håret mitt blir helt håpløst om det vaskes hver dag!

dusjer normalt hver dag.. men ikke om jeg ikke har gjort noe spes den dagen.. dusjer altid etter trening og så etter stallen.. når jeg var gravid dusjet jeg 2-3 ganger til dagen, følte meg så ekkel og luktet alle folks kroppslukt fra en mils avstand :) hehe

Nei, det har jeg faktisk ikke tid til(For et svar[&:])

Dusjer annenhver dag, kan strekke det til 2,5dag sånn over natta liksom...men ikke noe mer.

Jeg dusjer hvis jeg skal utenfor døra, og det skal jeg så og si hver dag. Så jeg dusjer stort sett hver dag, men kan også ta en dusjefri dag hvis jeg bare skal være hjemme uten besøk. [;)]

Edit: Håret vasker jeg kun hver 3. dag.

Dusjer hver dag ja.. Men ikke håret hver dag! [:)]

ORIGINAL: snuppis!

Dusjer en gang i året.......hver jul [8D]

trodde det var helt normalt jeg[8|] blir nesten sjokkert når folk dusjer SÅ ofte som annenhver dag lizzom[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Nei, det har jeg faktisk ikke tid til(For et svar[&:])

Dusjer annenhver dag, kan strekke det til 2,5dag sånn over natta liksom...men ikke noe mer.

Dusjer hver dag, ofte 2 ganger for dagen også, eeelsker å dusje i aaaltfor varmt vann [8D]
Men håret vasker jeg bare ca hver 5.- 6. dag, det blir ikke fett i det hele tatt, og håret holder seg finere [;)]

ORIGINAL: Bakmus

Dusjer sånn ca annenhver dag/trdjehver dag.. Må gjøre det når småen ikke er hjemme.

Samme her. Snuppa er overalt mens jeg dusjer så best å ta det når man er alene [:)]

Dusjer ca 5 dager i uken, men vasker ikke håret hver gang! :P

Jepp. Av og til også to ganger om dagen.

dusjer annenhver dag... men noen ganger blir det oftere... f.eks hvis det er veldig varmt på sommeren og man svetter mye, eller hvis man skal noe spesielt og skal pynte seg så dusjer jeg uansett om jeg gjorde det i går eller ikke...

Jeg dusjet hver dag når jeg hadde 8-16 jobb, men nå som jeg jobber natten er det annenhver dag [:D]
Merker huden har mye bedre av dette, og håret også.. måtte vaske det, for det er kort, så det
er hele grunnen hvis jeg dusjer oftere enn annenhver dag [8D] må dusje hvis jeg skal noe da, utenom
jobb.

Dusjet annenhver dag, huden har ikke godt av å bli vasket hele tiden...tørker bare mer ut av det

ORIGINAL: KiNiZ

Dusjet annenhver dag, huden har ikke godt av å bli vasket hele tiden...tørker bare mer ut av det

Det er sant :) Men jeg klarer ikke å la vær, liker å være nydusjet og ren før sex om natten, og må dusje om morgenen etter sex også. Så blir bare å smøre seg mye [8D]

Back
Topp