Dusjen med baby

håperpånr4

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Dere som dusjer med babyen, har dere hele med hodet under strålen eller holder dere hodet utenfor? :-)

Eventuelt hvordan og hvor lenge dusjer dere?

Jeg dusjer meg først, så tar jeg henne med i. Har hele henne under strålen, vasker hår og kropp. Jeg står ikke så lenge, men hun storkoser seg. Alle mine tre har elsket dusjing.
Men hun hyler når vi tar henne ut. Hehe. Blir så kaldt da, så må forte oss å pakke henne inn i håndkle

Når jeg har dusjet med baby har jeg vasket hodet med klut, for ikke å få vann i ørene. De har likt dt begge to :) men foreløbig vasker vi fortsatt i vasken, men skal kjøpe flexibath snart :)

Hele han. tar ansiktet under også noen ganger. Fort. Da blir han overrasket også kommer snørret ut.:) han elsker å bade og dusje så det gjør vi hver dag, en av delene.:)

Hvor ofte bader/dusjer deres små da? Mini er ikke så fan :p

Hehe, måtte teste å dusje sammen med lillegutt idag etter å ha lest her. For å si det mildt så var det veldig lite populært! ;) Mini liker ikke å være naken og i alle fall ikke å bade og dusje. ;) nei, det er vist bare noe tull! :P

Hehe, måtte teste å dusje sammen med lillegutt idag etter å ha lest her. For å si det mildt så var det veldig lite populært! ;) Mini liker ikke å være naken og i alle fall ikke å bade og dusje. ;) nei, det er vist bare noe tull! :p
hehe, jeg måtte også prøve etter å ha lest her :p nå liker han å bade da så å dusje gikk helt fint :joyful: men tror han syns det var litt rart å få vann i ansiktet selv om han ikke sa noe på det, bare rynka litt på panna :p

Jeg tror jeg må prøve å dusje med vesla etter å ha lest her:) hun er kjempe glad i å bade men begynner bli litt lang for baljen sin så hun får ikke strekt ordentlig på seg og sparket med bena lenger;)

nå fikk jeg å lyst å prøve :) så det gjør ikke noe med strålen på hodet..?

nå fikk jeg å lyst å prøve :) så det gjør ikke noe med strålen på hodet..?
tror ikke det gjør det, han her hadde hvertfall ikke noe imot det :joyful: jeg minsket trykket på strålen så den ikke er like sterk som når jeg dusjer alene, :p

Back
Topp