Dere som dusjer med babyen, har dere hele med hodet under strålen eller holder dere hodet utenfor?
Eventuelt hvordan og hvor lenge dusjer dere?
Eventuelt hvordan og hvor lenge dusjer dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som herDusjer hele han under strålen. Han elsker å dusje
Her også! Helt herlig å bade/dusje hamDusjer hele han under strålen. Han elsker å dusje
Er det dumt å få vann i ørene?Når jeg har dusjet med baby har jeg vasket hodet med klut, for ikke å få vann i ørene. De har likt dt begge tomen foreløbig vasker vi fortsatt i vasken, men skal kjøpe flexibath snart
![]()
hehe, jeg måtte også prøve etter å ha lest herHehe, måtte teste å dusje sammen med lillegutt idag etter å ha lest her. For å si det mildt så var det veldig lite populært!Mini liker ikke å være naken og i alle fall ikke å bade og dusje.
nei, det er vist bare noe tull!
![]()
men tror han syns det var litt rart å få vann i ansiktet selv om han ikke sa noe på det, bare rynka litt på panna Det kan være det, for noen.Er det dumt å få vann i ørene?
tror ikke det gjør det, han her hadde hvertfall ikke noe imot detnå fikk jeg å lyst å prøveså det gjør ikke noe med strålen på hodet..?
jeg minsket trykket på strålen så den ikke er like sterk som når jeg dusjer alene, Det blir å gjenta ofte her hvertfall. så koselig å se at hun koste seg sånnMå visst prøve dusjing vi også!![]()