Dusje babyen

Vifsla

Elsker forumet
Flere som har prøvd? Lillebror elsker å dusje :p og det er mye mer lettvint enn å bade, når man likevel skal dusje selv.

Nei, syntes det å dusje sammen er så tungvint og så er dusjen de 3 minuttene jeg nyter alene mens han sover ;)

Ikke prøvd. Ser for meg at det blir kronglete å holde baby, vil jo ikke få dusjet ordentlig selv fordi jeg må holde baby. Også nyter jeg dusjen alene mens frøkna har pappatid♡

Lillegutt her elsker å dusje :) Legger han på et håndkle på gulvet i dusjen så det ikke er noen fare for å miste han ^^

Spyler bare rumpa i dysjen hvis han har bæsja :P Syns det er koseligere å bade ham

Ikke prøvd, men vil gjerne! Tenkte prøve når han er noen uker, nå føles det best å bade ham da han bare er litt over en uke :)

Ja, vi prøvde for første gang i går og for en herlig opplevelse! :D han er 3 uker og vi har prøvd å bade han to ganger som har resultert i mye skriking. I går tenkte jeg å teste ut dusjen og det gikk så bra. Samboer sto rett utenfor dusjen og tok han imot og fikk pakket han godt inn i håndkle. Kommer til å gjøre det igjen ;)

Jeg dusjet mye med min, og han elsker det. Han blir faktisk sur når jeg tar han bort fra vannet :p Kler av ham og legger han på stellematta på gulvet inntullet i håndkle mens jeg dusjer. Så henter jeg han også dusjer vi sammen før vi går ut. Det er veldig koselig. Holder han på en måte likt som det vi lærte når vi skulle bade på sykehuset bare inntil meg. Med armen under ryggen og hånden rundt armen hans så han ikke skal gli.

Første gang testa jeg det ut hos mine foreldre fordi de har badekar. Og da lå/satt han på lårene mine. Helt fascinerende å se på han. Så våken og fornøyd :)

Ikke prøvd. Ser for meg at det blir kronglete å holde baby, vil jo ikke få dusjet ordentlig selv fordi jeg må holde baby. Også nyter jeg dusjen alene mens frøkna har pappatid♡
Tenkte akkurat det samme, ser for meg at de blir kronglete :P men vurderer å prøve siden hun ikke er så fan av å bade :P

Matilda elsker det☺blir sint når jeg tar henne ut..hehe. Vi gjør det sånn at pappaen tar i mot henne og steller og jeg dusjer videre☺

Tenkte akkurat det samme, ser for meg at de blir kronglete :P men vurderer å prøve siden hun ikke er så fan av å bade :P
Jeg dusjer selv først, han ligger klar utenfor dusjen på stellematta, jeg sitter i dusjen med han på fanget :) da har jeg en hånd fri til å vaske han og holde dusjhodet :)

Jeg dusjer selv først, han ligger klar utenfor dusjen på stellematta, jeg sitter i dusjen med han på fanget :) da har jeg en hånd fri til å vaske han og holde dusjhodet :)
Ååh smart! Hm får prøve meg på det iløpet av helga :) takk for tips :D

9 dager gammel og i dag dusjet vi sammen! Virket som om han likte det :D tok av han bleia og tullet han inn i et håndkle og la han i babysittern på badet mens jeg dusjet. Da jeg var ferdig hentet jeg han. Så koselig :)

Husker ikke sist vi badet henne, mye lettere og koseligere å ta henne med i dusjen. Sambo har henne ofte med seg i dusjen. Hun elsker det.

Back
Topp