dusj

liseann

Gift med forumet
hvordan får dere dette til? altså om morgenen og de små er våkne. Lillemann er hysterisk og vil oppi sammen med meg, men er litt vanskelig når det er såpe og shampo over alt... venter han på meg utenfor, ramler han og slår seg eller bare sitter og gråter til jeg er ferdig-det er jo ikke noe koselig..så det blir til at jeg kun får vasket håret over badekaret eller må vente til han sovner.. så nå kl 10 kan jeg endelig gå i dusjen.

Her er samme. Eirik blir helt hysterisk om jeg dusjer når han er våken. Så jeg har faktisk begynt å gjøre det når han sover. Om jeg må, så må jeg. Setter han utenfor badet med leker og dusjer fort. he he 

Jeg tar det når han sover som regel.. hvis han er våken putter jeg bare han i balja ved siden av meg så får han plaske litt der..

Her går det foreløbig bra,han kryper rundt på badet og babler! Tidligere brukte jeg og legge han på rygg på badmatta,der lå han med en leke i hånda og kosa seg! Det er faktisk ikke lenge siden han fant ut at han kunne utforske badet også ha ha[8D]

Leah Isadora HYL skriker når jeg dusjer, hun stopper ikke å gråte før jeg kommer ut av dusjen igjen [&o]
Så her dusjer jeg når hun sover, forter meg å dusje før de andre stikker jobb, eller rett og slett venter til noen kommer hjem [8D]

Ikke mye kult at hun gråter så mye [>:]

Nei, det er ikke lett å dusje mens han er våken...Jonas har lært seg hvordan han åpner døra til dusjkabinettet! Så han åpner døra og prøver å krabbe inn til meg! Hehe Dersom jeg står der med shampo i håret, så er det ikke like lett å avverge situasjonen...Har hendt at han blir søkkvåt ja! [;)] Enten så dusjer jeg før sambo drar på jobb, eller så dusjer jeg når Jonas sover!

Hvis han ikke dusjer lamme meg, så bruker han å sitte i stolen sin. Det går helt fint. Han bare sitter der og babler og koser seg.[:)]

Jeg tar henne med på badet, dusjer så fort jeg klarer, mens hun romsterer og snur opp ned på det som evt er tilgjengelig. Som regel står hun og hamrer på dørene inn til dusjen og vil inn....

Om jeg har god tid, så er hun med inn i dusjen og sitter i balja si og plasker. Ikke akkurat god plass, men det funker.

Jeg kan ikke dusje uten at hun vil inn i dusjen til meg. Med en gang jeg skrur på vannet så kommer hun. Vi har bare et dusjforheng, så er liksom ikke noe dusjkabinett som holder henne ute. Så skal jeg dusje mens hun er våken, så må jeg ta henne med meg i dusjen. Noe jeg gjør ofte. Fungerer greit, hvis ikke dusjer jeg når hun sover eller sambo er hjemme [;)] 

Her dusjer jeg mens lillemora sover. Ho elsker vann og blir helt i 100 om ho blir med, eller om ho kravler rundt på gulvet for å reagerer med voldsom glede når ho hører lyden av rennende vann.

Enten så dusjer jeg når han sover eller så setter jeg han i vippestolen på badet. Fungerer supert her hjemme [:)]

Dusjer når hun sover eller når pappan er her å holder øye med barna.. Når gubben er på sjøen, så dusjer jeg aldri før barna er lagt for kvelden, eller når de er i bhg og jeg har en ledig stund på dagen.

Dusjer enten når hun sover, sambo er hjemme eller så tar jeg henne med. hun sitter på gulvet i dusjen og leker. det synes hun er kjempegøy [:)]

ORIGINAL: Emmeline

Emma sitter enten på gulvet i dusjen når jeg dusjer, eller så er hun på utsiden og leker med diverse som var har der inne, ellers så spiser hun dopapir[8D][&:][:D]

Hehe, samme her.. [8D]
Min Emma har også funnet ut hvordan man åpner dusjkabinettet, så vi har hatt noen våte uhell vi også! Hehe..

Jøss.... Er det bare jeg som tar henne med i dusjen??? [8|]

Her dusjer vi sammen ca. annenhver dag, og hun leker og storkoser seg i dusjen. Hun har masse leker i dusjen som hun koser seg med. Og så leker hun masse med vannstrålene. Latter og skrål hele veien.
Når jeg skylder ut håret tar jeg dusjen av festet og passer på at såpa skyldes fort vekk. Sånn har vi gjort det helt siden hun var bitteliten, og det funker dritbra.

Hvis vi ikke dusjer sammen, dusjer jeg når hun sover.
Hun bader 3 ganger i uka da, og da dusjer hun ikke sammen med meg eller gubben om morgenen.

ORIGINAL: BarnIDesember

Jøss.... Er det bare jeg som tar henne med i dusjen??? [8|]

Her dusjer vi sammen ca. annenhver dag, og hun leker og storkoser seg i dusjen. Hun har masse leker i dusjen som hun koser seg med. Og så leker hun masse med vannstrålene. Latter og skrål hele veien.
Når jeg skylder ut håret tar jeg dusjen av festet og passer på at såpa skyldes fort vekk. Sånn har vi gjort det helt siden hun var bitteliten, og det funker dritbra.

Hvis vi ikke dusjer sammen, dusjer jeg når hun sover.
Hun bader 3 ganger i uka da, og da dusjer hun ikke sammen med meg eller gubben om morgenen.

Jeg gjør det  av og til, men her er det så sykt trangt i dusjen og på badet generelt så det gjør det ikke så enkelt.

Enten dusjer han sammen med meg, ellers så tar jeg meg en kjapp dusj mens han syselsetter seg med noe å rasere, men det beste syns jeg er å ta en laaaaaang dusj alene i fred og ro når han sover [:)]

Å gi han en flske solbærsaft og sette på tegnefilm er også en fin måte å ha han sysselsatt på mens jeg dusjer... [:D]

Her dusjer vi om kvelden da sover barn og kan bruke så lang tid jeg uansett om sambo er hjemme eller ikke:) har med babycal
Vist jeg må dusje om morran blir ho med og gjerne stroessøter også. (kan bli trangtopm plassen)

dusjer når hun sover eller om kvedlen som regel.
eller dusjer håret mens hun leker på badgulvet.

Back
Topp