Dusj før eller etter sex

Febbis

Gift med forumet
Hva gjør dere?

Ja takk, begge deler.. [8|][8D]

ORIGINAL: MeMyself

Ja takk, begge deler.. [8|][8D]

ORIGINAL: Bare Kari

Ja takk begge deler?[8D] Deilig å være litt fresh før.. Men rimelig deilig å dusje etterpå også da..

He he.. Vi tenker likt ser jeg.. [:D]

Ehhh.. ikke alltid ting er så planlagt da!![8D] Men nå dusjer jeg hvertfall hver morgen og mer hvis det har vært mye aktivitet!![8D] Så er vel uansett ikke lenge mellom hver gang.. hehe[;)]

Ja takk begge deler?[8D] Deilig å være litt fresh før.. Men rimelig deilig å dusje etterpå også da..

Altså nå elsker eg forspill i dusjen da [:D][8D] Så vi dusjer som OFTEST alltid først [8D]

Ja takk begge deler [8D]

dysjer man bare ikke til jul da???[8|]

Her er det ikke sånn at jeg planlegger å ha sex på forhånd, derfor dusjer jeg heller ikke først. Syns det er rart å avbryte forspillet for å dusje. Snakk om å drepe stemningen a..

Dusjer sjelden etter sex også, med mindre det er morgensex eller dagsex. Ikke så ofte det skjer pga B.

[:)]

Jeg skjønner ikke helt hvordan dere kan dusje _før_ sex? Planlegger dere sexen, tar en dusj og så blir litt klåfingra, eller er dere først litt klåfingra og så tar en fem-minutters dusj før dere fortsetter leken?

Jeg sier som jeg alltid gjør: Sex is only dirty if done right.

ORIGINAL: VR

Jeg skjønner ikke helt hvordan dere kan dusje _før_ sex? Planlegger dere sexen, tar en dusj og så blir litt klåfingra, eller er dere først litt klåfingra og så tar en fem-minutters dusj før dere fortsetter leken?

hehe, er jo ikke alltid, vi har somoftest spontan sex, men jeg digger forspill i dusjen av en eller annen grunn, så visst jeg skal dusje, spør jeg somoftest om han skal være med [8D] seff ikke når barna er der da [8D]

stemte ikke for inegn av de passet meg.
dusjer nemlig både før og etter![8D][:D]

Blir som regel før... Dere som dusjer både før og etter, åssen er huden deres? Hehe! Hadde blitt et ørkenlandskap jeg da..

ORIGINAL: VR

jeg dusjer sjeldent før sex,med mindre det starter i dusjen,for det er jo som oftest veldig spontant og jeg er derfor ikke alltid nydusjet.. men jeg svarte litt lenger opp her: ja takk,begge deler.. og det er fordi det hadde vært deilig å alltid hatt den nydusja og freshe følelsen når vi har sex,men det vil ikke si at jeg alltid tar meg en dusj først for det - det skjer som sagt ytterst sjelden..

hvis vi har sex før vi legger oss blir det som regel heller ingen dusj før morgenen etter,selvom det hadde vært deilig..men da er vi som regel så trøtte at vi ruller over på siden og slokner[:D]

ORIGINAL: fairy

Her er det ikke sånn at jeg planlegger å ha sex på forhånd, derfor dusjer jeg heller ikke først. Syns det er rart å avbryte forspillet for å dusje. Snakk om å drepe stemningen a..

Dusjer sjelden etter sex også, med mindre det er morgensex eller dagsex. Ikke så ofte det skjer pga B.

Back
Topp