dusj eller bad?

Kabinett og badekar adskilt her... eller.. vi har no badekar med dursforheng - det funger jo kjempebra! Blir mindre å vaske viss en bare har det slik som vi har det no.. Hadde kabinett der vi bodde før, et hel.. arbeid å vakse det (syns no æ...)

Ser at Wibw og æ er enige her!

Er ikke i tvil. Begge deler er det eneste saliggjørende.[:D][:D][:D] Barna elsker å bade og tarvel 10 bad for hver gang de dusjer. Ingenting erså deilig som å synke ned i et varmt bad når en er trøtt, sliten og fryser. mmmmmm[;)]

dusj i badekaret det går fint det og...[;)]

dua: Ser vi er enige ja! Men vi har faktisk ganske bra løsning nå, har glassbyggerstein i dusjhjørnet! Fungerer veldig greit, og veldig mye mer hygienisk! :)

ORIGINAL: Anita20

begge delene hadde jeg tatt. [:D]
ikke dusjen i badekaret. det er vanskelig og kjedelig. 

Enig med Anita20. Jeg ville tatt begge deler. Vi har dusjen i badekaret, og syns ofte det kan bli litt trangt og upraktisk, særlig når man dusjer hver dag.

Wibe: Jeg støtter deg og glassbyggersteinene 110%!. Det har jeg selv tenkt at vi skal ha, når vi får vårt eget hus en gang... Stilig er det også!

Jeg har alltid elsket badekar, men fant ut at når vi flytter inn i den nye leiligheten skal vi ha steamdusj. De har høy kant så da kan barna bade litt i den også.
Fant noen fine her : http://www.aktivfritid-shop.no/

Er vel smak og behag...Og en del økonomi![;)]
Vi har ikke verdens beste økonomi,så setter barna først- og barn må/bør ha badekar. Ille kjekt og lettvint..
Og er jo ikke noe problem for oss voksne å dusje i badekaret heller![:)]

Jeg ville valgt begge deler om det er plass. Det er jo så utroligt mange pene kar om dagen. Det er noe som heter sitte badekar de tar ikke så stor plass heller. Jeg kengte å invistere i et slikt når jeg skal pusse opp badet.

Ja takk begge deler, bruker badekaret myyye nå...men deilig med en god og lang dusj oxo da:)

Jeg er for dusj! Vi heiv ut et boblekar fra badet vårt når vi pusset det opp. Er ikke glad i å ligge i badekar noen av oss!

Men hvis det er plass kan jo begge deler være greit, i allefall når man har barn! Kjekt å bade dem etterhvert!

M

begge deler.. bare måååååååååååå ha begge deler[8D]

Jeg ville hatt begge deler - uten tvil!! Har ikke plass til badekar her, og savner det noe helt ille[:(] 

Skulle jeg ha laga ny dusj vill jeg ha satt inn sånne dører du kan ta både ut og inn likeom, ikke vanlig kabinett som du skyver til sidene. Med de dørene kan du dytte de inn i dusjen og da blir det mye bedre plass på badet[:)] Sett de har brukt det i Ekstrem Oppussing noen ganger....

Jeg ville ikke hatt dusj og kar sammen hvertfall. Vi har det hos mamma og pappa pga plassen, og det er veldig trangt og dusje[&:]

Det går bra det. William sitter i bånn av kabinette med dusjen i hånda, han syns det er kjempegreit Oliver bader jo i balja ennå, men den har jeg bare også i bunn...

For dere som syns dusj er uhygenisk: kjøp middel som dere kan spraye på og skylle av, lettvint og reint Fins jo så mange midler nå på markede at. Når vi kjøpte Dusjkabinette til leiligheten følgte det med en flaske som vi skulle gni inn og vaske med svamp, kjempe effektiv ShowerClean heter den, men tror det er er Porsgrunn Bad som har den, følger som regel med hvis du kjøper fra PBad... Vi rundvasker hele kabinette 2-4 ganger i året

< Melding endret av toveli6 -- 22.02.2006 8:26:30 >

I de kabinettene jeg har vært borti må man nesten bruke tannbørste for å komme til da! Det er så mye kiker og kroker, og spor til dørene og pakninger og sånn! Vi prøvde alt...

Begge deler

Vi har begge deler. Frida synes det er herlig å bade i badekaret.[:)]

ORIGINAL: dollface

snuppa.. de dørene er ekstremt upraktiske... veldig pent meeen.. venninna mi har dem, og til hennes store skuffelse måtte de heve dørene og flislegge en liten kant som fulgte dørene fordi vannet rant under dørene... uansett hvor godt de tettet igjen fugene med silikon.. rørleggeren som fiksa badet dems anbefalte heller ikke de dørene.. han var enig i at det var pent, men for vannsølets skyld - absolutt ikke..

OJ!! Det var jo fint å vite!! For vi hadde seriøst tenkt på sånne dører hvis vi skulle ha bygd bad i kjelleren.... Da blir det nok ikke det[;)] Er jo så mange fine løsninger nå da, så noe hadde vi vel funnet. Vi vil liksom ikke bare ha sånn "vanlig" kabinett HVIS vi skal bygge, må bli noe fancy noe[8D]

Back
Topp