dusj eller bad?

teba

Gift med forumet
dusj eller badekar når ein skal invistere i hus???? usikre på om vi skal ha begge deler eller berre det eine

Selv om det kanskje ikke er så ofte en bruker badet, så er det utrolig deilig når man er sliten. Jeg ville invistert i begge.

hadde gått for begge deler... bruker jo dusj tildaglig..men kjekt med badeka for barn, og godt å ligge og slappe av i innimellom....

ok men tenker dere både kabinett og badekar eller badekar med dusjforheng i??

Ja takk, begge deler!!![:)]

Jeg er helt avhengig av begge deler!

begge deler altså? hm...

ORIGINAL: teba

ok men tenker dere både kabinett og badekar eller badekar med dusjforheng i??

Mye kjekkere med badekar og kabinett, enten hver for seg eller sammen, halveiskabinett om du skjønner oppå badekaret.

Skulle gjerne hatt badekar i tillegg til dusjen,men det har vi ikke plass til [:(]

Vi har nettopp bygd, og gikk for begge deler. Har ikke angret et sekund. Badekaret blir stort sett bare brukt av minsten, men han storkoser seg.

ja likte i grunn det kabinettet doka... men korleis gjer du det med barna da?

Begge deler er jo topp for de som har plass og råd, men hadde vært kjempehappy badekar med dusjemuligheter jeg! Her har vi bare plass til dusj [&o]

vi har kjøpt masasjedusj med badekar nedi.er veldig fornøyd vi[:)]

ORIGINAL: teba

ja likte i grunn det kabinettet doka... men korleis gjer du det med barna da?

vet ikke om det var meg du snakket til, men du får en forklaring for det[;)]

Badekar med halveis duskabinett, Starter hvor springen er, står på skinner oppe på badekaret, kan dras helt til enden av badekaret. Veldig kjekt!

Har dere anledning ville jeg hatt begge deler. Måtte jeg velge, hadde det blitt dusj [:)]

ja det har eg sett på eit hotell ein gang...er litt for den ideen og..søren meg vanskelig å velge
såg badet til tove6 istad på tråden hennar!!!

Badekar med dusj... Er så uhygienisk med dusjkabinett atte!

Også er det sååå kjekt å bare sette ungen i badekaret når det er bæsj oppover ryggen... Og bare bade det av...Mye morsommere for ungen også!

hm..er det uhygienisk altså??? korleis?
ORIGINAL: Wibe^

Badekar med dusj... Er så uhygienisk med dusjkabinett atte!

Også er det sååå kjekt å bare sette ungen i badekaret når det er bæsj oppover ryggen... Og bare bade det av...Mye morsommere for ungen også!

vi har heldigvis stort bad og har plass til begge deler.badekaret blir meste brukt høst/vinter.

Huff, alle de krokene og krikene som det samler seg dritt! Er skikkelig ekkelt! Jeg vil ihvertfall aldri ha det igjen!

Back
Topp