Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!!! Så mye bedre dager når man holder seg til rutinene og er hjemme! Et mareritt spesielt på kvelden de dagene vi er ute og farter men man vil jo gjerne gjøre litt ogsåalt over 1 time regner jeg som bonus. hun må iallefall ha en time dupp, tre ganger daglig. men de dager hun klarer å sove 2 timer, eller 3 - så er det herlig både for meg og henne. de gode dagene er når vi er hjemme hele dagen. for da holder hun rutinene sine. ellers blir hun fort overtrøtt og nekter og sove om vi er ute på farting.
Enig!!! Så mye bedre dager når man holder seg til rutinene og er hjemme! Et mareritt spesielt på kvelden de dagene vi er ute og farter men man vil jo gjerne gjøre litt også
Virker som om du virkelig har vunnet jackpot gjeldende søvnFå lange dupper for tida. Hun sovner gjerne 7-8 tida på kvelden og sover i 9-11 timer, spiser også kan hun da sove 3-4 timer igjen på morgenen. Hun dupper gjerne av litt mens hun spiser eller henger i sjalet nå, men våkner igjen innen 30 min ca om jeg legger henne fra meg.
Virker som om du virkelig har vunnet jackpot gjeldende søvn
Sånn hadde jeg det også. Men nå har han begynt å våkne om natta igjen. Så det varer ikke evig, nyt det mens du kan!Få lange dupper for tida. Hun sovner gjerne 7-8 tida på kvelden og sover i 9-11 timer, spiser også kan hun da sove 3-4 timer igjen på morgenen. Hun dupper gjerne av litt mens hun spiser eller henger i sjalet nå, men våkner igjen innen 30 min ca om jeg legger henne fra meg.
Her har det endelig løsna jeg måtte visst kutte ut melk, gitt... Men lille sovner endelig av seg selv!! Har fått en ny baby, med rutine(!!), hvor sovinga ser ca sånn ut:
Natt: 22-09.30 (våkner 1-2 ganger for mat)
Lang dupp: 10.30-12.00
Kort dupp: 13.15-14.00
Kort dupp: 16.00-17.00
Kort dupp: 19.00-20.00
Kjipt å gå på diett, men fy søren så verdt det!
Så deilig at dere fant ut av det! Dietten er hard første uka, men når jeg også fikk en ny baby så gjør det alt mye lettere, er på femte uka nå
Duppene mine er veldig lik dine, nesten identisk savner ikke 10 minutters duppene. Det er ikke alltid en times korte dupper, som oftest er det kun halvtime.
PS: havresjokomelk deler jeg ikke med samboer engang