Apeloffen Forumet er livet 20 Mai 2008 #1 Hva kan det komme av? Har fått flere sånne små greier på tunga den siste uka,og jeg har ikke bitt meg selv...Er jo så ekkelt[&:]
Hva kan det komme av? Har fått flere sånne små greier på tunga den siste uka,og jeg har ikke bitt meg selv...Er jo så ekkelt[&:]
VokserOGgror Elsker forumet 20 Mai 2008 #2 jeg får det hvis jeg spiser snop som er surt... er ekkelt å ha slik, det er litt vondt også..
Dollface Forumet er livet VIP 20 Mai 2008 #3 her kaller vi det jugersblemmer - så nå har du nok jugd for noen [8D][8D]
Apeloffen Forumet er livet 20 Mai 2008 #4 ORIGINAL: Dollface™ her kaller vi det jugersblemmer - så nå har du nok jugd for noen [8D][8D] hehe, nope.. sånt gjør jeg ikke[;)][:D] Men mamma sa jeg kan ha spist noe jeg har reagert på.. høres det logisk ut? Druer...? Eneste jeg kommer på som kan være synderen[X(]
ORIGINAL: Dollface™ her kaller vi det jugersblemmer - så nå har du nok jugd for noen [8D][8D] hehe, nope.. sånt gjør jeg ikke[;)][:D] Men mamma sa jeg kan ha spist noe jeg har reagert på.. høres det logisk ut? Druer...? Eneste jeg kommer på som kan være synderen[X(]
nettemor Forumet er livet 20 Mai 2008 #5 ORIGINAL: Dollface™ her kaller vi det jugersblemmer - så nå har du nok jugd for noen [8D][8D] Ja, her også sier vi det!!
ORIGINAL: Dollface™ her kaller vi det jugersblemmer - så nå har du nok jugd for noen [8D][8D] Ja, her også sier vi det!!