"dupp" på dagen?

lillemor80

Forelsket i forumet
sover alle deres småtroll lengre dupper på dagen? Om vi er hjemme en hel dag, så er det ikke snakk om at Felix sover en lengre periode. det lengste er toppen 30min,men helst sover han ikke mer enn ett kvarters tid. rekker så vidt å trille til butikken og tilbake før han er i hundre igjen...og da skal han iallefall ikke ligge i vogna nei!! Han sover som regel når vi er ute å kjører bil da, men i det siste så har han sluttet med det også. men han er flink til å sove om natta, og er ikke noe grinete på dagen da. Men skulle liksom fått gjort litt rundt i huset jeg da, men gutten er jo så innmari selskapssyk og skal leke hele tiden. Hjelper ikke med babygymmen heller om mamma ikke er der å ser på.....

ORIGINAL: lillemor80

sover alle deres småtroll lengre dupper på dagen? Om vi er hjemme en hel dag, så er det ikke snakk om at Felix sover en lengre periode. det lengste er toppen 30min,men helst sover han ikke mer enn ett kvarters tid. rekker så vidt å trille til butikken og tilbake før han er i hundre igjen...og da skal han iallefall ikke ligge i vogna nei!! Han sover som regel når vi er ute å kjører bil da, men i det siste så har han sluttet med det også. men han er flink til å sove om natta, og er ikke noe grinete på dagen da. Men skulle liksom fått gjort litt rundt i huset jeg da, men gutten er jo så innmari selskapssyk og skal leke hele tiden. Hjelper ikke med babygymmen heller om mamma ikke er der å ser på.....

Snuppa mi har had det problemet i en periode nå. men fikk vogna mi tilbake i dag(har vært på reprasjon i 2 månder) fikk nytt understell til slutt. Da sov hun i to timer, trodde ikke mine egne øre å øyne hehe. Kanskje hun liker mindre vogner, den vi har er happy kombi. Den vi hadde til den andre ble fikset var simo. Jeg lar henne ligge å syte litt på gulvet jeg, må jo få gjort husarbeid ol. Prøve det[:D]

jenta mi kan ta en lur på 4-5 timer noen dager.. mens andre dager sover hun max en halvtime om gangen.. men nå sover hun masse.. pga varmen tror jeg [;)]

Robin sover max 2 timer i slengen.som regel så sover han 1 time på formiddagen .ca 2 timer midt på dag og så ca en time på ettermiddagen..

Oliver har en liten dupp på morran, 1/2 time - 1 time så sover han i vogna fra ca 11.30 - 16.00 (kan variere litt) i dag sov han faktisk fra 11.45 - 17.30 :o) d e guttn me godt sovehjærte.. hvis han ikke sover så kjempe lenge i vogna så har han e til liten dupp på ettermiddagen..

Sove om dagen er fremmedord her. Ida har vært våken hele dagen fra hun var nyfødt nesten.. Så her er vi overlykkelige hvis hun sover en halv time i løpet av en dag.. [&o]

Vilde sover 3-4 ganger på dagen - alt fra 20 min til 3-4 timer. Hun sover også best om vi er på trilletur.
i dag har hun sovet 3 ganger, og ikke mer enn 30 min per gang - så i kveld var hun i seng halv åtte. Det er sjelden kost - vanligvis blir klokka godt over ni - så dette var deilig!!! [:D]

Jenta vår kan sove 3-4 timer sammenhengende på formiddagen hvis vi er hjemme og hun får sove ute i vogna. Er været dårlig så hun er inne, eller hvis vi skal noe så jeg f.eks. må ta henne ut og inn av bilen, blir som regel hele dagen ødelagt og hun sover omtrent ikke, og blir veldig grinete. Hun har aldri pleid å sove særlig fra midt på dagen og frem til midnatt da, men i det siste har hun begynt å godta en liten ettermiddagslur (derfor jeg sitter her nå).

Nå er rytmen til Patric vanvittig kjedelig får nesten ikke sett han jo [:(]

Han våkner kl 7 og er da våken ca 1 time.

Så sover han til 12 og da er han våken 1 time..

Så våkner han i 15 tiden og er da våken fram til 1730 hvor det er legge tid..

Så sover han til neste morgen...[8|]

Håper dette snart forandrer seg for vi får så lite tid sammen[:(]

Back
Topp