Duplo..

Hege og Dennis

Forumet er livet
Her i huset har minste mann fått dilla på duplo og vi har kjøpt det til han i bursdags gave og han tar helt av når han ser duplo i butikken!!!

Det jeg lurer på om det er noen som vet om man får kjøpt Duplo hus evnt husvegger!?

Vet man fikk kjøpt det før,for kusina mi hadde det og det var sååå gøy å leke med!!!

Duplo er gøy! Datteren vår har Duplo-dyrehage, det er sååååå kult! [:D]
Har sett hus-Duplo i lekebutikker, men da kjøper man en ferdig pakke liksom, var det det du tenkte på?

ORIGINAL: MNJ

Duplo er gøy! Datteren vår har Duplo-dyrehage, det er sååååå kult! [:D]
Har sett hus-Duplo i lekebutikker, men da kjøper man en ferdig pakke liksom, var det det du tenkte på?

Duplo er gøy ja!!!Syntes det er like morro som unga!!!Her har unga zoo og dennis får bondegården i morgen i bursdagsgave!!!

Har egentlig ikke tenkt så mye men har lyst på hus generelt til duplo!!!

Hvor har du sett det og kanksje du kan google bilde for meg!?

Sånne gule vegger hadde vi før:

Mener o ha sett det på ekstra leker ,eller lekeplaneten....
høre innom lekebutikker kanskje.....[:)]

her er duplo barnslig..... minstemann er 3 år, og vil ikke ha duplo lengre[&:] har en kasse full av duplo......som bare står der

Tittet på Brio her men de hadde ingenting iallefall!!Siden det ikke står i hylla så har de vel ikke!!

Vi har 4 gutter(2,4,6 og 10år) og alle syntes det er stas og leke med duplo og de blir sittende på gulvet lenge!!!
Så her samler vi duplo til den store gullmedalje!!

Jeg blir tante i juli/august så det kommer godt med om ette par år igjen også!!

Denne her likte jeg litt!!!Får høre med mine foreldre om de finner noe i dag da de skal handle gave til han hvis ikke så bestiller jeg dette i kveld!!!

Alexander har denne..

Lurer litt på om det er den han får i morgen til bursdag!!!![:)]

[:D]Den er veldig populær her i allefall. Alexander har også to komplette duplotogbaner ,og sammen med bondegården ,så tar det hele stua[:D].
Men ,storebroren og kompisene liker å være med å leke med det -de er 15 og 16 år.. Så lego og duplo er fantastiske leker! (Bortsett fra når man tråkker på små klosser da...[&:].)

ORIGINAL: _Alex..Micamor_

[:D]Den er veldig populær her i allefall. Alexander har også to komplette duplotogbaner ,og sammen med bondegården ,så tar det hele stua[:D].
Men ,storebroren og kompisene liker å være med å leke med det -de er 15 og 16 år.. Så lego og duplo er fantastiske leker! (Bortsett fra når man tråkker på små klosser da...[&:].)

Ikke sant!!!Bruttern er 21år og han kjøpte seg lego lastebil til jul,gave til seg selv og den står på hylla!!!!Hehe[;)]
Han kan fint sitte sammen med unga og bygge!!!!Morro da!!

Back
Topp