Duphalac

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere som har måtte ty til det? Uff, som det smaker.. Tatt 2 doser, tror faktisk ikke at jeg klarer mer. I går kveld ble jeg så kvalm at jeg må en time etterpå i senga og trodde jeg skulle kaste opp! Duphalac tilsvarer laktulose.

Jeg brukte lactulose etter fødselen i mange mnd, så fikk jeg oppskrift på knekkebrød av ei jordmor der to om dagen var nok, å det virka mye bedre enn noe av det andre jeg prøvde:)

Åh, takk at det ikke bare er meg som synes den smaker pyton!! :p Alle andre jeg har snakket med har ikke skjønt hva jeg mener, så begynte å lure på om det var meg!
Jeg måtte la vær å ta den de ukene kvalmen var på det værste, da brakk jeg meg bare jeg så flasken :rolleyes:
(Ps! Husk å drikke masse vann når du tar den! :) )

Kan blande duphalac i saft/juice eller lignende. Da blir det bare litt ekstra søtt. :)

Er guffent prøvd og blande I juice ( nå liker Ikkje eg søte ting da) men blir kvalm bare av tanken

Hva er egentlig forskjellen på duphalac og laktulose? Duphalac smaker grusomt :/

Hva smaker laktulose?

Jeg blander duphalacen i en glass vann. Om det smaker ekkelt tar jeg litt mer vann i glasset neste dag. Syntes det hjelper veldig.

Idag shottet jeg lactulosen med et glass vann i andre hånden som jeg drakk med en gang jeg svelget. Det hjalp på den akutte kvalmende smaken som kommer umiddelbart etterpå! :)

Har vurdert det, husk å drikke rikelig med vann for å få optimal effekt. Det er volumøkende så skal drikkes vann til. ;)

Back
Topp