har bare prøvd den duphalac saken nå siden tirsdag, men ikke resultat enda hvertfall :/ Gir bare masse luftUff, så vondt dette høres ut vennen... håper virkelig du får hjelp altså!! Lactulose hjelper ikke noe særlig det heller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har bare prøvd den duphalac saken nå siden tirsdag, men ikke resultat enda hvertfall :/ Gir bare masse luftUff, så vondt dette høres ut vennen... håper virkelig du får hjelp altså!! Lactulose hjelper ikke noe særlig det heller?
ja, tenkte jeg kjører på med en liten dose til i kveld selv om jeg allerede har tatt 30ml som det står er max dosen.. blander det ut i iste jeg, får det ikke ned reint..Ta morgen og kveld...
ja, tenkte jeg kjører på med en liten dose til i kveld selv om jeg allerede har tatt 30ml som det står er max dosen.. blander det ut i iste jeg, får det ikke ned reint..
Jeg prøver fortsatt med duphalacen, tar 15ml 3 ganger om dagen nå.. også kjøpte jeg all bran i går, men allikevel er det lite som skjer.. tenker å ringe jm til tirsdag for da har jeg prøvd med duphalac i en uke om ikke ting plutselig skulle begynne å skje da.. noe jeg tviler sterkt påHvordan går det?
Jeg prøver fortsatt med duphalacen, tar 15ml 3 ganger om dagen nå.. også kjøpte jeg all bran i går, men allikevel er det lite som skjer.. tenker å ringe jm til tirsdag for da har jeg prøvd med duphalac i en uke om ikke ting plutselig skulle begynne å skje da.. noe jeg tviler sterkt på
Hender en sjelden gang at jeg får ut et par steinharde klinkekuler men det går dagesvis i mellom da. Kaster ikke opp nei, skal ringe jm i morgen da hun sa jeg skulle gi duphalacen en sjanse til over helgen, så blir vel klyster tenker jeg... Hadde bare håpet å slippe detKan jo ikke gå i en uke uten å få noe avf ?? Kaster du opp maten da? Siden du er obstipert? Du må sikkert ta laxoberaldråper i tillegg, da blir det nok fart på sakene
Jada og for de av dere som måtte lure så bestemte plutselig tarmene mine seg for å tømme seg i kveld.. Det var ikke måte på heller så ser ut som jeg slipper å ringe jm i morgen allikevel da Føler meg som et helt nytt menneske!!!
Ja var fantastisk hahaHurra!!! Det må føles som en lettelse!!
Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Haha, supert! Skikkelig vondt å være obstipert!Ja var fantastisk haha
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app