Duphalac

Uff, så vondt dette høres ut vennen... håper virkelig du får hjelp altså!! Lactulose hjelper ikke noe særlig det heller?
har bare prøvd den duphalac saken nå siden tirsdag, men ikke resultat enda hvertfall :/ Gir bare masse luft :p
 
ja, tenkte jeg kjører på med en liten dose til i kveld selv om jeg allerede har tatt 30ml som det står er max dosen.. blander det ut i iste jeg, får det ikke ned reint..


Hvordan går det?
 
Hvordan går det?
Jeg prøver fortsatt med duphalacen, tar 15ml 3 ganger om dagen nå.. også kjøpte jeg all bran i går, men allikevel er det lite som skjer.. tenker å ringe jm til tirsdag for da har jeg prøvd med duphalac i en uke om ikke ting plutselig skulle begynne å skje da.. noe jeg tviler sterkt på :(
 
Jeg prøver fortsatt med duphalacen, tar 15ml 3 ganger om dagen nå.. også kjøpte jeg all bran i går, men allikevel er det lite som skjer.. tenker å ringe jm til tirsdag for da har jeg prøvd med duphalac i en uke om ikke ting plutselig skulle begynne å skje da.. noe jeg tviler sterkt på :(

Kan jo ikke gå i en uke uten å få noe avf ?? Kaster du opp maten da? Siden du er obstipert? Du må sikkert ta laxoberaldråper i tillegg, da blir det nok fart på sakene :)
 
Kan jo ikke gå i en uke uten å få noe avf ?? Kaster du opp maten da? Siden du er obstipert? Du må sikkert ta laxoberaldråper i tillegg, da blir det nok fart på sakene :)
Hender en sjelden gang at jeg får ut et par steinharde klinkekuler :p men det går dagesvis i mellom da. Kaster ikke opp nei, skal ringe jm i morgen da hun sa jeg skulle gi duphalacen en sjanse til over helgen, så blir vel klyster tenker jeg... Hadde bare håpet å slippe det :(
 
Jada og for de av dere som måtte lure så bestemte plutselig tarmene mine seg for å tømme seg i kveld.. :p Det var ikke måte på heller så ser ut som jeg slipper å ringe jm i morgen allikevel da :) Føler meg som et helt nytt menneske!!!
 
Jada og for de av dere som måtte lure så bestemte plutselig tarmene mine seg for å tømme seg i kveld.. :p Det var ikke måte på heller så ser ut som jeg slipper å ringe jm i morgen allikevel da :) Føler meg som et helt nytt menneske!!!


Så bra :) da hjelper duphalac ;)
 
Jada, jeg fikk jo tømt tarmene kan du si på mandag, men har ikke hatt avføring igjen siden.. tar fortsatt duphalac og spiser all bran og drikker veldig mye vann.. Føler meg helt stappa i magen igjen :( årh! må jeg bare leve med dette tro? Var ikke plaget med dette i sist svangerskap i det hele tatt..
 
Back
Topp