Duovik her,,,,

Missteenmom

Glad i forumet
Detta er pågrunn av http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23473443&mpage=2&key=
Og begge disse sidene vil bli slettet etter kl 15.00 i morgen.

Først og fremst,eg har ikkje lyst og ta abort.
Eg er imot da og har aldri likt da! Og da at kondomen sprakk,da gjor den.

Sånn som du skriev "zagganini" -hvor mange har ikke kommet med den uttalelsen om at kondomen sprakk mens man egentlig kanskje ikke brukte kondom nettopp fordi kondom er litt kjedelig å bruke.

Der følte eg du påpeikte at eg berre sa da,men da gjor eg ikkje.Den sprakk !
Å at eg skulle skjerpa meg og bli voksen for at eg tenkte på abort,eg sa aldri eg skulle gjør da.
Eg var frustrert og veldig lei meg for eg har masse og ha med og gjøra med at datter mi skal operere,og ein til graviditet klara eg ikkje no,Kall meg egoist men ikkje kall meg umoden. Eg tenke berre på den ungens framtid,eg vil heller sei eg er egoist vist eg får ein til unge til denne verden.
Håpa du får ein fin dag vidare ! og at du kanskje forstår litt bedre no ellers kan du heller senda meg pm for meir spørsmål.

Så vil eg berre takka alle andre som støtte meg,for eg ville berre ha råd og tips. kanskje nåken posetive svar. Eg skreiv trossalt ikkje Skriv negative ting til meg her! eg trenge da [;)]

er så mangen gode ord som står her,da takker eg for [:)] håpa ingen av dere har missforstått meg eller noko.
Håpa ein dag dåke kan bli kjennt med meg,eg er faktisk ikkje så galen får eg håpa. [8D] Så eg skal slette denne i morgen tidligt eller formiddag. Så vil eg helst ikkje ha fleire negative meldinga,skriv da heller på pm så sleppe alle andre og bli ast opp av da [:)]

Takk for meg då ! [;)]

Håper det ordner seg for deg, snuppa. Har du fått tatt en test eller? Krysser fingrene for at du slipper å ta stilling til abort eller ikke. Må være ett umenneskelig vanskelig valg[:(] Masse trøsteklemmer til deg.

huff da [8|] men lykke til til deg og dine. håper alt ordner seg til det beste for dere alle. trist du føler du må slette, det er jo ikke slk det skal være. snakk om abort byr ofte på debatt med mange meninger. Zagginine eller hva hun heter gikk over streken, og det virker det som hun gjør for å provosere. så snille skjønne deg ikke bry deg om det.

klem

Svarte aldri på den andre tråden, burde det, men den utviklet seg langt utemfor tema!!

Håper det ordner seg for deg, Duovik!! Min støtte har du uansett valg du måtte stå ovenfor.
Det ordner seg, snuppa!! Massevis av klemmer fra meg!!

Huff så leit at det ble slik en heftig diskusjon av tråden. Håper det går bra med deg Duovik, og at alt ordner seg for dere. Det er kun du som kan ta valget om abort hvis det blir et faktum. Ønsker deg lykke til [:)]
Var virkelig ikke meningen å skape kvalme...

Trist at tråden skulle gå så veldig over styr! Håper det ordner seg for dere uansett hva utfallet blir! Klem fra meg [:)]

Ja jeg svarer deg litt her også... jeg ser at mye av det Zagganini skrev var drøyt og når jeg svarte at "jeg hiver meg på det hun sier her" så kom den litt kjapt for jeg mener virkelig ikke alt det hun sa til deg! Men jeg mener at du burde tatt en angrepille da og jeg er generelt mot abort :) Desverre så får man ikke gjort noe med det nå. Gjort er gjort . Skjønner godt du er frustrert,redd og lei deg. Beklager at jeg gjorde det værre for deg! Ønsker deg lykke til å krysser fingre for at du slapp med skrekken denne gang:)

kjære lillemor - håper du ikke sletter deg pga hva som oppstod i den andre tråden - vi er her for deg!

jeg svarte ikke i den andre fordi jeg mener enkelte ting og meninger kan man holde for seg selv, ulikt visse andre...

du vet hvor jeg er om det er noe jeg kan gjøre for deg - om så bare en skulder å lene deg mot!

tittin-klem

Ikke missforstå meg nå, men det kan fort bli "farlig" å komme med en slik tråd... Folk har så mange forskjellige meninger, noen veldig sterke.

Når kan du evn ta en test?
Krysser fingrene for at tante rød kommer til deg snart[;)]
Og jeg skjønner godt at du ikke årker tankene på en til en når ting er som de er..

Å søte gode deg <3
Du må ikke slette deg kjære. Du må heve deg over hva enkelte skriver, og ta til deg støtten og det positive andre skriver til deg.
Jeg er her for deg. Sender deg en pm jeg søta <3

ORIGINAL: TITTIN72

kjære lillemor - håper du ikke sletter deg pga hva som oppstod i den andre tråden - vi er her for deg!

jeg svarte ikke i den andre fordi jeg mener enkelte ting og meninger kan man holde for seg selv, ulikt visse andre...

du vet hvor jeg er om det er noe jeg kan gjøre for deg - om så bare en skulder å lene deg mot!

tittin-klem

signerer denne jeg..
bare å sende meg en pm hvis du trenger å prate :)

tittin-klem

Må slenge meg på denne jeg, håper ting ordner seg for deg[:)]
Bennyklem

trist d ska var sånn for deg..håpe d ordne seg for deg..send meg ein pm om du vil snakka om abort..har måtta vore gjennom d sjøl, men pga andre omstendigheter[:(]

ORIGINAL: LilleSitron

Svarte aldri på den andre tråden, burde det, men den utviklet seg langt utemfor tema!!

Håper det ordner seg for deg, Duovik!! Min støtte har du uansett valg du måtte stå ovenfor.

Signerer denne med en god klem!

tittin-klem

Og en PK-klem!

signerer denne..sender deg masser av klemmer..og syns der er kjempe trist, hvis du sletter deg.

Håper det går bra med deg og snuppa (og mannen)!

Jeg tok selv en abort månede før jeg ble 17. Send gjerne pm om du ønsker :)
Prøv å ikke bry deg om det zagganini skriver, du vet hva som er best for deg uansett situasjon!

Sign!! Stoor klem :)

Tebker på deg! <3

Svarte heller ikke i den andre tråden men leste den og syns du virker som ei moden jente. Det er et vanskelig valg å ta! Må si at jeg har lagt merke til før at enkelte gjentatte ganger svarer provoserende uten at jeg skal navngi noen, så hev deg over det, og bli her hos oss! Ikke la det gå inn på deg, det vil alltid være noen som har steile meninger og syns de alltid har rett. Dessuten så er vi her for å STØTTE og ikke rakke ned på...

Håper du slipper med skrekken, og sender deg en kjempegod kom-snart-tante-rød-klem! [:)]

Back
Topp