Duotesten overstått :)

Dararamm

Glad i forumet
Da har jeg vært på Rikshospitalen på UL og blodprøve.
Alt så bra ut 1/370 risiko for Downs og 1/7000 og 1/18000 for trisomy 18 og 13
Slik at det var ikke veldig stor risiko slik at jeg tror jeg avstår fra fostervannsprøven.
Det er jo igjen å måle resultatene opp mot blodprøvene da.

Nesebeinet så fint ut og også nakkefolden slik at jeg for vel ikke ett barn til med Downs :)

Kjønnet ville han ikke kjekke engang :( Ble veldig skuffa at han ikke gjorde et forsøk liksom.
Ønsker ikke å vente til slutten av september med å vite kjønnet.

Så bra:-) Fikk du svar på prøvene med engang? Skal til St.olavs å ta duotest neste mandag..er såååå spent!!

Altså, du fikk veldig gode odds for å ikke få et barn til med downs, noe du har vært redd for..... Kjønnet spiller faktisk ingen rolle!! viktigste å få vite på en ultralyd er å få vite om ting står bra til...

Mamine skrev:
Så bra:-) Fikk du svar på prøvene med engang? Skal til St.olavs å ta duotest neste mandag..er såååå spent!!

Var et sånn foreløpig svar, burde ikke endre seg mye. Men de har ikke sett på blodprøvene :)

Så bra at du fikk så gode tall! Jeg var på sykehuset og tok testen igår. Var veldig spent, men det gikk veldig bra. Blir spennende å se om blodprøvene gjør oddsene bedre eller dårligere :-)

Sa de noe om hvor lang tid man må regne med før svarene på blodprøvene kommer?

Mamine skrev:
Sa de noe om hvor lang tid man må regne med før svarene på blodprøvene kommer?

Nei, han sa ingenting og jeg spurte ikke. Tar vel 1-2 uker vel?

Kjempebra, det var godt å høre. Har faktisk tenkt på deg i etterkant og måtte inn å se om du hadde skrevet noe om hvordan det gikk :-) Du var flinkere enn meg med å få med de nøyaktige resultatene! Lykke til videre!

Back
Topp