Duostim

Fru M

Betatt av forumet
Hei alle :) ville bare fortelle dere om noe nytt de prøver på meg. De er i gang med noe som heter duostim på meg nå, da jeg hadde ujevn vekst på eggposene. Hadde 2 store og mange små. Så nå ville de ha 2 egg uttak på meg på samme stimulerings syklus. Hadde første uttak i går hvor de fikk 1 egg som blir befruktet og fryst ned. Skal så ha 4 dager pause før jeg starter igjen med sprøyter. Ny kontroll på tirsdag. Er de fornøyde da blir det ett til uttak snart. Leste litt på info brevet jeg fikl, og da virket det som om alt blir fryst, og det ikke blir innsett i denne syklusem. Det er jo litt dumt, men veldig spennende med dette. Det var visst ganske nytt for sykehuset også dette.

Tenkte jeg bare ville fortelle litt om dette.
Vet ikke helt hva jeg tenker :p :) skummelt og spennende på samme tid.

Andre som har vært borti dette eller hørt om det ?:)

Følger med når du skriver om dette altså, virket utrolig smart! Spennende å se hvordan det går, trodde ikke det gikk ann egentlig. . Har du brukt eggløsningsspøyte hittil?

Hvilken klinikk er dette? Høres spennende ut. :)

Følger med når du skriver om dette altså, virket utrolig smart! Spennende å se hvordan det går, trodde ikke det gikk ann egentlig. . Har du brukt eggløsningsspøyte hittil?
Nei, ikke jeg heller. Så var litt skeptisk til å begynne med. Men de vet vel hva de gjør tenker jeg. Nei jeg satte ikke eggløsningsprøyte før uttak. Satte 3 sprøyter med gonapeptyl 36 timer før uttaket. Blir spennende å se om resten av eggposene har vokst på kontrollen nå på tirsdag.

Back
Topp