Duo & Kombi

2 Happy Feet

Forelsket i forumet
Sitter å ser på barnevogner og blir meir forvirra en før.
Kombi ? Duo ? Teutonia`? Quinny ? Emaljunga ? Brio ? Simo ? Basson ?

Er det noko som er bedre en andre ?

Eg vil ha ei vogn som:

- Har breie og solide hjul, som eg kan trilla mykje med i skogen og ellers.
- Er stabil og solid (Ikkje kvelvar over)
- Kan brukes frå nyfødt til barnet ikkje treng vogn meir.
- Ikkje veg så mykje.
- Er lett å skyva på og grei å håndtere.

KVA vogn ?

Vi har Simo Duo vogn! Stor bag som ungen har god plass i!! Og god plass til voksi pose eller annen pose om vinteren.

Sportsunderstellet kan man jo bruke i flere år, så vi er veldig fornøyd med den vogna iallefall!! Kommer til å bruke den på nestemann som kommer nå også.. [:)]

Eg veit, men me har ein svær bil som me kan ha mangfoldige store sekker og høyballer bak i, så ei stor vogn er det minste.

Har Teutonia mistral kombi vogn og er super fornøyd med den, lett og trille både på asfalt og grus, og er ikke så altfor stor og tung. super fornøyd jeg i allefall......

ORIGINAL: 2 Happy Feet

Sitter å ser på barnevogner og blir meir forvirra en før.
Kombi ? Duo ? Teutonia`? Quinny ? Emaljunga ? Brio ? Simo ? Basson ?

Er det noko som er bedre en andre ?

Eg vil ha ei vogn som:

- Har breie og solide hjul, som eg kan trilla mykje med i skogen og ellers.
- Er stabil og solid (Ikkje kvelvar over)
- Kan brukes frå nyfødt til barnet ikkje treng vogn meir.
- Ikkje veg så mykje.
- Er lett å skyva på og grei å håndtere.

KVA vogn ?

Jeg anbefaler SIMO KOMBI [:D]

Lufthjul - lett å kjøre både på vei/grus [;)]
Romslig - og kan brukes helt til barnet vokser seg ut av den [;)]
Vindtett og vanntett [:)]
3 i ett - Bagvogn / Bærebag / Sportsvogn [:D]

I forhold til duo vogn som kun er 2 i ett - Bagvogn / Sportsvogn.

Jeg synes det er greit med bag'en--- spesielt når jeg triller vogn på besøk, kan bære en sovende baby inn uten å vekke det. Og når jeg skal på helsestasjon osv... greit å kunne ta med seg bag'en inn.

Lykke til med vognkjøp !! Men pass på at det er plass til vognen i bilen FØR du kjøper [;)]

heisann

jeg ville gått og sett i butikken jeg, viste ikke selv hva jeg ville ha ,men det falt  på emmaljunga edge duo, kjempe bod og bra vogn.skal selge min nå pga plass og at gutten min ikke bruker vogna lengre. synes det er synd det at han er blitt så stor:(

vi har teutonia prestige duo, er mye ute og triller og er kjempe fornøyd med vognen. er verdt å ta en titt på den. har fått opplyst av fler om at den ikke er så liten er kun 2 cm mindre i lengden en emmeljunga sine som skla gå for å være stoore

Back
Topp