Dunkende hodeverk

Bonusbaby

Blir kjent med forumet
Nå er jo jeg gravid med nummer 4, så jeg er ingen nybegynner.
Fra den dagen vi mener barnet er unnfangert så startet en vanvittig hodeverk for meg. Det er når jeg anstrenger med, bøyer meg ned etc. Aldri vært med på det før, aldri hatt migrene eller lignende. Er i grunnen ikke noe særlig plaget med hodepine sånn generelt.

Noen andre som har opplevd elle rhørt om lignende?

Drikker rikelig og spiser regelmessig slik jeg alltid har gjort.

Opplevde akkurat det samme da jeg gikk gravid med min første.
Det er dessverre ingenting som hjelper. Noen kan oppleve voldsom hodepine tidligere i svangerskapet og jordmor jeg hadde da sa det var ganske normalt.
Hos meg varte det fra jeg var ca. 4-5 uker helt til jeg var 27 uker på vei. Veldig slitsomt, men det gikk heldigvis over.
Huff, håper det ikke varer lenge hos deg.

Opplevde akkurat det samme da jeg gikk gravid med min første.
Det er dessverre ingenting som hjelper. Noen kan oppleve voldsom hodepine tidligere i svangerskapet og jordmor jeg hadde da sa det var ganske normalt.
Hos meg varte det fra jeg var ca. 4-5 uker helt til jeg var 27 uker på vei. Veldig slitsomt, men det gikk heldigvis over.
Huff, håper det ikke varer lenge hos deg.

Takk for svar Bettina. Det var greit å vite at det kan være årsaken til det-. Ser jo at ingenting hjelper. Prøvde paracet de første dagene, men ingen effekt. Så da får jeg bare ta det rolig når jeg kan. :)

Uff, fælt. Har hatt hodepine enkelte dager, men ikke konstant og det går over. Håper det slipper taket !

Nå har ikke jeg testet det ut selv, men har lest at det å drikke masse vann skal hjelpe mot hodepine i svangerskapet :)

Ja jeg kunne jo absolutt blitt bedre på å drikke vann. Nå er det heldigvis ikke hele tiden, men kommer og går nye i løpet av dagen - så jeg klarer meg.

Ååå nr 4 :D Så herlig !:) 
Eg sleit noe voldsomt med hodeverk og svimmelhet før eg fant det ut.. Alt gikk rundt for meg og eg følte eg skulle dette i bakken.. Skikkelig ekkelt !Hadde det ikkje med 1mann :)
Det er heldigvis over nå :) Eg drakk og spiste nok og..
Men kan vel aldri drikke for mye vatn ;)

Nei tror heller ikke det er mulig å drikke for mye vann.
Men jeg kan jo heldigvis si at det går mye bedre nå. Helst mensmurringer som kommer og går - men bare herligt å kjenne at det er noe på gang da :)

Nyter veldig denne graviditeten - garantert den siste (det sa jeg sist og )

Det er bra det har avtatt :)
Eg har og en del murringer, og skal innrømme att det skremmer meg litt og gjør meg veldig nervøs.. Eg hadde ingenting sånt på sist svangerskap.. Så eg er rett og slett redd hver dag for att eg skal våkne opp å ha blødd.Er redd for å blø hele tiden..For det er sånn typisk "rett før mensen" greier som skjer i magen min.. 
Er det virkelig helt normalt?
Skal ringe lege imorra, og håper på å få ekstra oppfølging siden eg har hatt spontanabort.. Har vel på en måte rett på det da vel?

Klem !

Nå sitter jeg her på jobb med den forbaska hodepinen - men drikker og satser på det går bedre.

Vet hva du menner med mens murringer. Jeg syns det er så vanskelig hele tiden, for ekskona til mannen stresser så veldig. sliter med at han er med meg nå, selv om de har vært skilt i 3 år. Det er litt stressende, og jeg prøver å holde meg rolig. Så redd dette stresset skal gjøre kroppen min i ubalanse... Så derfor må jeg innom toalettet flere ganger for å sjekke at der ikke er blødninger.

Angående SA - jeg fikk mer oppfølging pga dette ved forrige svangerskap. Ikke noe kjekt å åg rundt å bekymre seg - ta kontakt med lege :)

Back
Topp