Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ephexita
ORIGINAL: Moffe79
Har fått Andungen dundyner som er anbefalt av norges astma -og allergiforbund [:)]
Håper de er bra[;)]
Hvis barnet tåler dun så er sikkert den kjempefin.
Jeg er astmatiker og alergiker selv, og har ikke kjangs til å kunne bruke de dynene, så jeg
kjøpte en av de vanlige syntetiske astma og allergidynene fra Høye til babyen.
Da er man sikker på at det ikke blir reaksjoner :)
Har fått Andungen dundyner som er anbefalt av norges astma -og allergiforbund [:)]
Håper de er bra[;)]
Jeg er astmatiker og alergiker selv, og har ikke kjangs til å kunne bruke de dynene, så jeg
Takk for tips[:)] Kansje greit å ha noen i reserve i tilfelle[:D]
Var ikke meningen å snakke dumt om den du har fått altså, men det er som jeg skrev:
Så lenge barnet ikke er allergisk mot dun er det sikkert en kjempefin dyne.
Vi får jo vinterbarn, og dun er desidert varmest :)
Man skal bare følge litt med, iom at de som reagerer ofte blir tette.
Jeg kjøpte saueskinn til å ha oppå madrassenfor åf å det varmere i senga, men merka i dag at jeg reagerte kraftig på det, så blir spennende å se med den lille gitt.
ORIGINAL: jan2010
smaken er som baken, den er delt. synes jeg nesten bare har lest om lammeull og dundyner så langt, men det viser seg at det ikke bare er det som "gjelder". er egentlig litt deilig å se at alle svarer forskjellig. da blir det sjelden feil det man gjør, bare man har tenkt igjennom hvorfor man vil ha det sånn selv. herlig gjeng!
jeg får sjekke ut litt hva som finnes. har selv en allergivennlig dyne fra høie. den er god :)
Håper de er bra[;)]