Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de vi så på kostet 600 og 800 kr. Så dyre dyner har ikke vi selv engang. Og må jo ha til både vogn og seng. Men hun i butikken anbefalte dun fordi det puster og ikke blir tett, og derfor er tryggere dersom babyen skulle få dyna over seg. Det treffer jo selvfølgelig når hun sier det på den måten, så mye mulig det blir dun på oss
De kalte det vel helårsdyne, men hadde det både på Princess og Hansen og dysvik. Hun på Princess anbefalte oss å vente med å kjøpe, for de kom garantert på tilbud før marsFant du vinterdundyne? Evt hvor?
Skulle til å si det samme Jeg har astma og allergi selv, men bruker dundyne anbefalt av NAAF til meg selv og lillemorSniker fra juni.
Dun puster, det gjør ikke fiber, noe som vil si man blir klam med fiber når man blir varm.
Tidligere var det mange som reagerte på dun, men nå anbefales dun også av astma og allergiforbundet. Se etter merking.
Dun er lett å vaske, så lenge man har tørketrommel og tennisballer
De kalte det vel helårsdyne, men hadde det både på Princess og Hansen og dysvik. Hun på Princess anbefalte oss å vente med å kjøpe, for de kom garantert på tilbud før mars
Eg blei og anbefalt på butikk å kjøpa dun.... Dei hadde kun fiber, men dama bak disken sa ho sjølv ville gått for dun... I går sa svigermor at ho hadde dun dyna liggande på loftet. DÅ kjente eg at eg blei skeptisk!!Jeg er usikker.. Tenkte egentlig fiber selv. Lettere å vaske blant annet. Men ble anbefalt på hansen og dysvik å kjøpe dun. Så ble litt usikker..
Har tørketrommel og tennisballer, så det er ikke mer stress å vaske dun enn fiber Å lufte den lille dyna der har jeg heller ikke opplevd som stress, men vi har dun selv også Mer stress med de- de er 220 cm lange [emoji14]Fiber! Hvertfall til de små! Det er et helvette å vaske de dundynene om det skulle være noe uhell i form av kroppsvæsker som gulp, tiss eller bæsj [emoji14] i tillegg må de luftes hele tiden så du unngår at det blir noe mugg i dem over tid [emoji14] fiber er helt klart enkleste løsningen synes nå jeg ^^,